Bloeien met een scherpe pen – Online communicatiebureau Bloeise van start

brand
Bloeise foto door Daniël Roozing Fotografie.

Bloeien met een scherpe pen – Online communicatiebureau Bloeise van start

Bloeise foto door Daniël Roozing Fotografie.

Foto door Daniël Roozing Fotografie.

Den Helder – 18 oktober. Een scherpe pen. Meer heeft het nieuwe Helderse communicatiebureau Bloeise niet nodig om meer omzet, meer bereik en meer klantenbinding te realiseren voor haar klanten. Dat zijn nogal wat beloftes,  maar Thomas Lapperre draait er zijn hand niet voor om. Na 4 jaar bij VVV Texel te hebben gewerkt als Hoofd Marketing & Communicatie is hij per 1 oktober voor zichzelf begonnen.

“Ondernemerschap brengt de nodige risico’s met zich mee, maar ook vrijheid en de voldoening dat je het zelf in de hand hebt. Ik besloot VVV Texel te verlaten om mijzelf  fulltime op Bloeise te richten. Een grote stap. Maar het voelt erg goed!” vertelt Lapperre.

Teksten en content
“Verwoorden is mijn sterkste kant. Wil je nu mee op internet, dan heb je teksten en content nodig. Iedereen is wel aanwezig op internet, maar welke toegevoegde waarde bied je je klanten? Hoe ga je als bedrijf de dialoog aan?” vraagt Lapperre zich af. “Vaak krijgt iemand “internet” er gewoon bij. Wat ik bied is een structurele inzet. Ik werk aan je zichtbaarheid op Google. Of Facebook. Met de juiste content wordt je vanzelf gevonden en gedeeld.” legt Lapperre uit.

“Je bedrijf online neerzetten wordt steeds belangrijker. De winkelleegstand loopt gelijk op met het succes van een Zalando. Veel bedrijven realiseren zich het nog niet, maar het roer is al lang om. Bloeise helpt bedrijven met groeien. Juist nu.”

Dutch Cowboys
“Op mijn site bloeise.nl geef ik gratis tips en advies in mijn blogs. En sinds vrijdag schrijf ik ook als blogger voor Dutch Cowboys: het grootste weblog in Nederland over online marketing.” vertelt Lapperre met enige trots.

Reacties

0 Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.