Blauwe bloem met Facebooklogo op groene achtergrond

Facebookadvies voor Facebookstrategie en uitleg Facebookmarketing

Je krijgt nauwelijks likes en je berichten worden zelden gedeeld. Facebook levert je te weinig op en je vraagt je af of het nog wel zin heeft. Hoe werkt Facebook eigenlijk? Hoe krijg je bereik, interactie en echte leads? Moet je adverteren op Facebook? Met iets meer inzicht in Facebook als bedrijfsmiddel en een frisse blik op jouw specifieke aanpak kom je er snel achter hoe Facebook past bij jouw marketingdoelstellingen en wat je moet doen om het medium effectiever naar je hand te zetten. Doe je voordeel met het laagdrempelige Facebookadvies van Bloeise: een telefonische één-op-één-sessie met deskundige uitleg, feedback en tips. Voor B2B en B2C. Plan zelf direct je afspraak.

Zo verbeter jij direct je Facebookmarketing

Het lijkt zo gemakkelijk, Facebook, en het is nog gratis ook. En wat een bereik! Alleen al in Nederland maken 10,4 miljoen mensen gebruik van het populaire medium, waarvan 7,5 miljoen dagelijks. Facebook is alom aanwezig en lijkt soms almachtig. Je zou dus wel gek zijn om daar geen gebruik van te maken. Maar let op: de systematiek achter Facebook is gecompliceerder dan je denkt en als je daar geen rekening mee houdt, vallen je inspanningen in een bodemloze put of kunnen ze zelfs tegen je gaan werken. Met een op jouw situatie en doelen toegespitst Facebookadvies kun je je inspanningen kritisch toetsen en snel bijstellen.

Facebookadvies van Bloeise biedt jou:

  • Meer inzicht in de kansen en valkuilen van Facebookmarketing
  • Een helder antwoord op de vraag of Facebook wel past bij jouw doelgroep en doelstellingen
  • Concrete handvatten om Facebook efficiënt als bedrijfsmiddel in te zetten
  • Uitsluitsel over de vraag of adverteren op Facebook zinvol is en hoe dat werkt.

iDEAL-Payoff-1-groot

 

 

“Met af en toe een leuk stukje op Facebook bereik je niets. Dat is prima in de privésfeer, maar zakelijk vraagt het om structurele aandacht.”

Je zit niet te wachten op een dure analyse en dito rapportage? Liever een direct en helder advies voor jouw situatie waarmee je meteen aan de slag kunt? Bloeise biedt je de toegankelijke en betaalbare optie van een compacte, telefonische Facebookmarketing-sessie met honderd procent focus op uitvoerbaarheid en resultaat. Van een marketingspecialist die de materie beheerst, de ontwikkelingen op de voet volgt en oprecht interesse heeft in jouw ambities, vragen en dilemma’s.

Marketingspecialist Thomas LapperreB2B_blogger_Thomas_Lapperre_Bloeise

  • Geeft sinds 2002 workshops en presentaties over e-business, social media en online marketing, Facebookmarketing, SEO en SEA;
  • Deelt kennis met de lezers van Emerce en Dutchcowboys
  • Heeft honderden bedrijven geholpen met hun Facebookmarketing via goed gelezen blogs, persoonlijk advies en workshops

Zo werkt het

  1. Je bestelt een Facebookadvies sessie enplan direct je afspraak in onze agenda.
  2. Je betaalt handig met iDEAL. Wil je een factuur? Die maken we graag voor je.
  3. Op de sessie krijg je praktische input op je Facebookvraag en bespreken we hoe jij direct verder komt. 

Kies voor Facebookadvies als je:

  • Nog geen zakelijke Facebookpagina hebt, maar dat wel overweegt
  • Al langer actief bent op Facebook, maar geen idee hebt van de impact of hoe je dat nu praktisch inzet
  • Niet goed raad weet met de content die je op Facebook moet plaatsen
  • Al erg goed bezig bent qua aantal likes en interactie, en de volgende stap wilt maken
  • Behoefte hebt aan een second opinion
Facebook Workshop door Bloeise

Facebookworkshop gegegeven door Bloeise op locatie

“Koop nimmer en nooit likes. Ten eerste heb je daar totaal niks aan, het levert je geen extra omzet op. Ten tweede: het zorgt er juist voor dat je bereik op Facebook bij je echte fans daalt.”

“Zeker met de recente campagne van de Autoriteit Consument & Markt over kopen via Facebook en Instagram, is het opbouwen van vertrouwen belangrijker dan ooit.”

Facebook Ads inzetten of niet?

Je kent ze vast wel, want je komt ze direct tegen als je begint met een Facebookpagina: de gesponsorde berichten. Want Facebook is weliswaar gratis, maar de kassa moet rinkelen. Mark Zuckerberg en zijn mensen zijn geen idealisten. Heeft de inzet van Facebook Ads zin voor jou? Dat hangt sterk af van wat je budget is en wat je wil bereiken. Adverteren op Facebook heeft nadelen en voordelen. Facebook is letterlijk een sociale ontmoetingsplaats. Mensen komen er voor hun lol en zitten niet op commerciële boodschappen te wachten. Tenzij…

Tenzij ze in de juiste, op het medium toegespitste vorm gegoten zijn, een relevante strekking hebben en jouw doelgroep op het meest geschikte moment aanspreken. En dat is meteen één van de belangrijkste voordelen van adverteren op Facebook: de mogelijkheid om te segmenteren op leeftijd, sekse en interesses zijn ongekend. En dan is er natuurlijk het voordeel van het waanzinnig grote bereik. Wel of niet adverteren op Facebook? Hoe zet ik een impactvolle campagne op?

We helpen je graag met deze vraagstukken.

Haal het maximale uit jouw Facebookpagina

Facebookstrategie

Doe je voordeel met dit laagdrempelige model voor een hoogwaardig Facebookadvies, op jouw moment, toegesneden op jouw vraagstelling. Meld je online aan en boek je persoonlijke Facebookmarketingconsult op een door jou in te stellen datum en tijdstip.

Bij de aanmelding kun je jouw vraagstuk omschrijven. Met je betaling staat jouw boeking definitief vast. Je krijgt direct een bevestiging en onze marketingspecialist begint zich met voorbereiden. Op het door jou aangegeven moment wordt je opgebeld voor jouw persoonlijke sessie.

Heb jij ook deze vragen over Facebook?

  • Wat is de ideale content voor Facebook en hoe creëer ik die voor mijn specifieke doelgroep?Marketingadvies voor ieder marketingvraagstuk door Bloeise
  • Hoe verhoog ik het aantal likes en hoe motiveer ik bezoekers om mijn berichten te delen?
  • Hoe krijg ik meer bereik zonder te investeren in Facebook Ads?
  • Wat zijn, redenerend vanuit mijn doelgroep, de beste momenten en tijden om te posten?
  • Wat mag bij Facebookacties wel of juist niet?
  • Hoe kan ik de effectiviteit van mijn Facebookmarketing-inspanningen monitoren en meten?
  • Welke instellingen zijn cruciaal voor mijn zakelijke Facebookpagina?
  • Hoe ga ik om met eventuele negatieve reacties en hoe blijf ik ze voor?
  • Zijn Facebook Ads voor mij interessant en hoe zet ik een campagne op?
  • Hoe zorg ik voor optimale koppelingen van Facebook aan mijn andere online marketingmiddelen?
  • Hoe houd ik mijn Facebookmarketing-inspanningen beheersbaar? Hoe verlicht ik mijn takenlast?

Boek dan nu je Facebookadvies sessie

Loading...