Doorstart voor Sissy-Boy: Familiebedrijf Termeer neemt over

brand
Overname Sissy-Boy

Doorstart voor Sissy-Boy: Familiebedrijf Termeer neemt over

De Termeer Groep – waaronder de merken Sacha en Manfield vallen – maakte vrijdag bekend dat ze overeenstemming hebben bereikt over de overname van mode- en lifestylemerk Sissy-Boy. Sissy-Boy wordt hierdoor opnieuw onderdeel van een familiebedrijf, zoals het in 1982 ooit begonnen is. En dat is goed nieuws. “Want familiebedrijven zijn de ruggengraat van onze economie. Door Sissy-Boy op te nemen in onze familie willen we de kracht en de potentie die in het merk zit opnieuw de juiste voedingsbodem bieden”, aldus CEO Ward Termeer.

Life designed by Sissy-Boy
Sissy-Boy heeft een grote toegevoegde waarde in de winkelstraat. Al meer dan
vijfendertig jaar staat het merk voor inspiratie en brengt het haar klanten een breed
scala aan producten oftewel: Life designed by Sissy-Boy. De afgelopen jaren heeft voor
Sissy-Boy in het teken gestaan van groei: met 45 winkels in de Benelux is het een merk
met Nederlandse roots en een mondiale levenshouding. Belangrijk is dat Termeer de
kern van het merk verder wil versterken binnen zijn familiebedrijf.

Het doel is zoveel mogelijk banen en winkels te behouden. De komende tijd zal hier
duidelijkheid over komen.

Familiebedrijf Termeer
Ward Termeer mag zich de vierde generatie noemen van het bedrijf Termeer Groep.
Sacha is de merknaam waaronder de winkels van de familie Termeer al sinds 1909 de
modewereld bedienen. Door de schoenenmerken Sacha en Manfield aan te vullen met
een krachtig mode- en lifestylemerk als Sissy-Boy versterkt het bedrijf zijn positie in het
Nederlandse retaillandschap. De overname van Sissy-Boy is een logische stap binnen de
strategie van Termeer en leidt tot een sterke fashion & lifestyle formule.

Klantbeleving
Het familiebedrijf van Termeer kent een rijke geschiedenis met een passie voor mode en
vooruitstrevend ondernemerschap. In de veranderende markt, de groei van online
winkelen, zal Sissy-Boy een belangrijke rol spelen. “Retail draait meer dan ooit om
klantbeleving en de klant verrassen met je producten en service. Sissy-Boy is daar een
duidelijk voorbeeld van. Een prachtig merk, met een duidelijk verhaal en vanaf vandaag
weer een mooie toekomst.”, aldus Ward Termeer.

Redactie Bloeise

De Bloeise redactie bestaat uit Thomas Lapperre. Deze berichten worden niet op persoonlijk titel vermeld omdat ze geschreven zijn door anderen: ingehuurde tekstschrijvers voor sponsored content en ingezonden persberichten. Voor ingezonden persberichten geldt dat de redactie geen verantwoording kan nemen - tekst en afbeeldingen zijn[…]
Alle artikelen van Redactie Bloeise

Reacties

0 Reacties

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.