Facebook adverteren: alle doelgroep- en segmentopties in één handige infographic

Adverteren op Facebook kent heel veel verschillende doelgroep- en segmentatieopties. Wordstream was zo aardig om deze allemaal in een handig overzicht te plaatsen als infographic.
Zeker als je begint kan het erg lastig zijn om niet overdonderd te worden van alle Facebook ads opties. Kleine lokale bedrijven doen er goed aan om ten eerste hun geogragisch gebied vast te stellen: tot waar en niet verder? Bedrijven die een landelijk aanbod doen, halen vooral waarde uit adverteren op interesses en gedrag. Door je advertenties te richten op specifieke levensgebeurtenissen kun je de juiste mensen op het juiste moment benaderen.
Onderaan kun je de infographic direct downloaden
Klik hier om de Infographic groot te bekijken en te downloaden.
Wil je eerst meer weten? Lees de volgende uitgebreide artikelen:
Facebook bestaat sinds 2004. In de afgelopen twaalf jaar groeide Facebook uit van studentensmoelenboek (eerst…
Gastblog door Genya van Belzen van RoomRaccoon Facebook is sinds 2004 gelanceerd en heeft momenteel meer…
Heb je de SWOT analyse van adverteren op Facebook gelezen, en heb je besloten om…
Vragen? Opmerkingen? Geef je reactie: