Bloeise Helpdesk voor Facebookvragen

Let op: Dit is géén dienst van Facebook zelf en op geen enkele manier verbonden aan Facebook.

Facebook heeft geen Live Support Helpdesk

facebook-servicehelpdesk

Zo geweldig als Facebook is voor consumenten en bedrijven, zo ondermaats is hun dienstverlening. Op zich begrijpelijk dat met 1,71 miljard gebruikers (je kunt een klein land vullen met helpdeskmedewerkers!) Facebook  je voor ondersteuning doorverwijst naar haar Help Center. Het zoek algoritme wordt verbeterd. En via allerlei meldingen kun je Facebook voor hele specifieke zaken bereiken. Maar soms wil je gewoon live door een persoon geholpen worden. Vooral als je betaalt voor Facebookadvertenties! De volgende checklist helpt je met het oplossen van je Facebookvraag of Facebookprobleem.

Checklist Facebookvragen oplossen

  1. Definieer het probleem voor jezelf: Wat is het probleem precies? Waarom is het belangrijk? Hoe snel wil je het opgelost hebben?
  2. Kun je het afhandelen door een melding te rapporteren naar Facebook zelf?
  3. Zoek het probleem op in Facebook Helpcentrum. Zoek op enkele zoekwoorden (Facebook is nog geen Google) en doorloop de reacties. Probeer de suggesties.
  4. Zoek het probleem op in Google. Vaak vindt je resultaten van Facebook Helpcentrum, soms blogs met complete uitleg.
  5. Wordt er al aangewerkt? Bekijk de bekende bugs en problemen van Facebook.
  6. Schakel de Bloeise Helpdesk voor Facebookvragen in voor live support binnen 3 werkdagen.

Bloeise Helpdesk voor Facebookvragen

Als marketeer doe ik al enige jaren Facebook Marketing (blogs) en biedt Facebook ondersteuning in de vorm van Facebook Workshops en adverteren op Facebook. Om de vele telefoontjes met Facebookvragen die ik ontvang te stroomlijnen en jou de juiste aandacht te kunnen geven, is er nu de Bloeise Helpdesk voor Facebookvragen: een betaalde dienst waarmee ik jou op een afgesproken moment help met je Facebookvraag of -probleem.

Hoe Het Werkt

  • Je doet een serviceverzoek aan Bloeise via onderstaande formulier. Hiermee boek je 45 min van mijn telefonische tijd n maximaal 30 minuten voorbereiding. De Algemene Voorwaarden van Bloeise gelden op deze dienst.
  • Hiermee krijg je totaal 90 minuten ondersteuning. Voor meer ondersteuning is een nieuw serviceverzoek nodig.
  • Alleen betaalde serviceverzoeken worden in behandeling genomen. Bel dus niet met alleen ‘één klein vraagje’ tussendoor, want je wil een serieus antwoord. En dat kost tijd.
  • Je krijgt een automatische bevestiging van je service verzoek.
  • Je krijgt direct een bevestiging van de afspraak. Zelf direct bellen na het doen van een serviceverzoek is niet mogelijk.
  • Met het behandelen van je serviceverzoek ga ik een inspanningsverplichting aan. Er is geen garantie dat ik je probleem kan oplossen: Facebook heeft helaas bepaalde problemen en bugs die ik niet kan oplossen. Er zijn vele factoren waarop ik geen invloed op heb. Ik kan wel met je meedenken hoe je hier omheen kan werken, en vragen uitzetten bij partners, waaronder een Facebook Marketing partner.

Boek hier je Bloeise Facebookondersteuning

Loading...