Native advertising & contentmarketing 2016 (PDF)

Sinds kort staat onder ieder blog op Bloeise een mooi blok met relevante blogs. Dit is ontwikkeld door media technologiebedrijf Strossle, en gebruikt Artificial Intelligence om te bepalen wie welke suggesties daar krijgt te zien. Zodat je als lezer voor jou relevante content krijgt. Strossle deed in december een studie naar native advertising & contentmarketing. De gegeven cijfers zijn helaas van het content marketing Institute en dus ‘wij van WC-eend adviseren WC-eend’ maar het stuk geeft wel een mooi overzicht van de huidige trends en ontwikkelingen rondom contentmarkting. Voor native advertising wordt ook ingegaan op de adblocker, een belangrijke ontwikkeling op het snijvlak tussen content (wat je wil lezen) en adverteren (wat je niet wil zien), precies waar native advertising zich bevindt.
Er worden ook een aantal handige tips voor native advertising gegeven:
Bekijk de Native Advertising & Content Marketing Study Nederland 2016 hier.
Native advertising is nu ook mogelijk op Bloeise. Bekijk de advertentiemogelijkheden van sponsored content en advertorials.
Branded content: een veelgehoorde marketingterm maar veel marketeers branden zich nog aan de inzet. Want bij…
Klanten worden steeds slimmer. Ze accepteren slechte advertenties steeds minder. Contentmarketing is het toverwoord van…
Contentmarketing middelen Linkbuilding blijft de uitdaging waar contentmarketing goed bij kan helpen. Deze infographic laat…
Vragen? Opmerkingen? Geef je reactie: