Onderzoek: massale groei inbound marketing

Ieder jaar brengt het inbound marketingbedrijf HubSpot een onderzoek uit: The State of Inbound. Verrassend voor 2014: 85 procent van de marketeers geeft aan dat ze inbound marketing gebruiken, bij 47 procent stijgt het budget ervoor en bij maar 53 procent wordt de ROI gemeten. Waarom blijft inbound marketing zo groeien?
Aan het onderzoek werkten 3500 marketing en sales professionals mee, bestaande uit HubSpot klanten (44 procent) en niet-klanten (34 procent), B2B en B2C, marketing en sales, verschillende branches en bedrijfsgroottes.
(Bron afbeelding: Content Marketing Customer Magnet door DigitalRalph)
Beste lezers, Met een bruiloft, inbraak, parttime baan op Texel en de planning om gedeeltelijk…
Sanoma gaat 32 van de 48 titels schrappen. Het bel-me-niet-register telt meer dan 8 miljoen…
Gastblog door Jordy Hoeke van WeTalkSEO.nl Content marketing zal in 2015 een veel gebruikte manier van online…
Vragen? Opmerkingen? Geef je reactie: