Cases

brand
Wat kost een tekstschrijver

Cases

Toon mij alle cases voor: In
Dept agency logo
Dept
Marketing, Media & Events Whitepapers

Navigating the cookieless world

Imagine visiting a shop where the shopkeeper immediately followed you around and noted down what you were looking at, where you went in the shop and how you behaved. You don’t know who they are, but they seem to know you. Then, days later you return to the shop and are greeted by name and offered products based on what you browsed previously. A little invasive, to say the least.

The same has been happening in the digital space for a while, but it’s only in the last few years that people have realised that they aren’t necessarily comfortable with being tracked across their browsing. Third-party cookies have long been a golden goose for digital marketers that provides a very cost-effective and simple way to gather customer data for better targeting. However, those days are about to come to an end.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
De Ruiter Network Company
De Ruiter Network Company
ICT & sofware Websiteteksten

Networkcompany.nl

“Bloeise begeleidde bij ons de ontwikkeling van een compleet nieuwe website. We wilden een jonge, moderne website die onze toekomstige werknemers aanspreekt. Thomas hielp ons bij selectie van de site ontwerper, de conversiedoelen, sitestructuur en de content. De teksten schreef hijzelf. We zijn tevreden met het eindresultaat! – Lilian Klok, Network Company”

Bekijk de website Networkcompany.nl
io logo
iO
Digitaal bureau Ghostwriting

Niche marketplace voor doe-het-zelf en huis-en-tuin: ManoMano

Met 10 miljoen producten, 3.600 geselecteerde partners en kwalitatief advies weet ManoMano klanten te trekken. De niche marketplace voor de doe-het-zelf- en huis-en-tuin-sectoren trekt hiermee elke maand 50 miljoen Europese unieke bezoekers. Kortom, een platform waarop Nederlandse bedrijven Europese groei kunnen realiseren.

Lees het blog op Emerce.nl
triple_logo-navy
Triple
Digitaal bureau Ghostwriting

Nieuwe kansen voor het TV-scherm

De streamingmarkt gaat een nieuwe fase in. De grote streamingdiensten zoeken naar nieuwe manieren om te blijven groeien terwijl consumenten hun grenzen hebben bereikt. Advertentiemodellen komen weer terug en de smart TV brengt interessante kansen voor kleinere spelers.

Lees het blog op Emerce.nl
North Sea Offshore logo
Ontwikkelbedrijf NHN
(semi)-overheid & NGO's Websiteteksten

Northseaoffshore.com

Hét Offshore Netwerk- en Kennisevent

New Energy: Gas Meets Wind

North Sea Offshore is hét event voor bedrijven uit de olie-, gas- en windindustrie in Nederland. Sleutelfiguren uit de sector delen hun insights in actuele keynotes. Vernieuwende bedrijven presenteren hun gedurfde keuzes en toonaangevende ideeën in bedrijfspresentaties en interactieve workshops. North Sea Offshore haalt internationale bedrijven en meer dan 300 professionals in de mariene, maritieme en offshore sector naar Den Helder om te netwerken en kennis uit te wisselen. Waaronder meer de beslissers en influencers van de grootste en meest toonaangevende partijen uit de offshore branche. Tijdens de lunch, koffiepauze en afsluitende netwerkborrel heeft u alle mogelijkheid tot netwerken.

Bekijk de website northseaoffshore.com.
Bloomreach logo
Bloomreach
ICT & sofware Ghostwriting

Omnichannel-strategie wordt eenvoudiger en bereikbaarder, ook voor het mkb

Vooral veel kleinere bedrijven zien een omnichannel-strategie nog als iets voor de ‘grote jongens’. Maar omnichannel gaat niet om het formaat maar de inrichting van je bedrijf: klein beginnen en langzaam uitbouwen. Bovendien brengen nieuwe tools, zoals AI, het ook technisch binnen handbereik.

Lees het blog op Emerce.nl
53 Graden Noord logo
53 Graden Noord
mkb Blogservice

Ook in het laagseizoen je restaurant elk weekend volgeboekt? Zo pak je dat aan!

Als horecaondernemer heb je natuurlijk het liefst dat elke maand net zo druk is als de traditioneel drukke decembermaand. De realiteit ligt helaas anders: in het laagseizoen letten mensen vooral ‘even op de centen’ en proberen ze goede voornemens vol te houden. Toch is er een hoop dat je kunt doen en ondernemen om ook in het laagseizoen elk weekend je restaurant volgeboekt te krijgen. De vijf beste tips lees je hier!

Lees het blog op 53gradennoord.nl
Label A Logo
Go Sharing voor Label A
(semi)-overheid & NGO's Customer case

Optimaal Europees deelvervoer met vernieuwde app

GO Sharing biedt 100% elektrisch deelvervoer middels e-scooters, e-bikes en EV’s aan in 56 Europese steden verspreid over vier landen. Om de internationale groeiambitie verder mogelijk te maken, koos GO Sharing voor Label A als de partij om een volledige nieuwe native mobile app te ontwikkelen.

Lees de case op Labela.nl
SQLI logo
SQLI
ICT & sofware Whitepapers

Overcoming the four key challenges to your B2B e-commerce success

The technology behind e-commerce transformed the way companies and consumers do business. For B2B companies, the time has come to make the big leap forward and embrace e-commerce just as their B2C counterparts have done before. Because today, B2B buyers are conditioned by their consumer experiences and empowered by digital technologies. They expect a consistent and personalized experience in every step of their purchasing journey.

Lees de whitepaper op SQLI.nl
Label A Logo
Spotten voor Label A
(semi)-overheid & NGO's Customer case

Parkeerproblemen opgelost voor gemeentes en bedrijven met deze twee innovatieve platformen

Bouwbedrijf Dura Vermeer zoekt continu naar vernieuwingen in de bouw en infrastructuur. Vanuit zijn innovatieplatform NEXT lanceerde Dura Vermeer de startup Spotten, dat slimme parkeeroplossingen biedt voor gemeentes en bedrijven. Label A realiseerde voor Spotten twee hybride apps waarmee automobilisten snel en gemakkelijk naar een vrije parkeerplaats navigeren.

Lees de case op Labela.nl
Label A Logo
Parnassia voor Label A
(semi)-overheid & NGO's Customer case

Patronen doorbreken in de GGZ

Patterns of Life is een onderzoeksproject van de Parnassia Groep en Redesigning Psychiatry. Het doel van dit project is om de diagnostiek van psychische problemen zo te verbeteren dat deze beter aansluit bij de hulpvragen van cliënten en de behandelkeuzes die tijdens de intake moeten worden gemaakt en daarnaast betere voorspellingen te kunnen doen over het verloop. Het onderzoeksteam ontwikkelde een nieuwe vorm van intake met een blended care applicatie: Polly. Label A schoof vervolgens aan om deze app te bouwen waarmee cliënten inzicht krijgen in de patronen waarin ze vastlopen. Deze applicatie wordt in een pilot bij PsyQ in de praktijk onderzocht.

Bekijk de customer case op Labela.nl
Pandosearch logo
Pandosearch
ICT & sofware Blogservice

Pay-per-use of fixed fee: welk prijsmodel past bij welke situatie?

Voor site search-oplossingen zijn twee verschillende prijsmodellen beschikbaar: pay-per-use en fixed fee. Welke van die twee het meest gunstig is, verschilt per bedrijf. Veel hangt af van de omvang van de desbetreffende website en de maandelijkse hoeveelheid bezoekers. Maar hoe werken deze beide prijsmodellen precies? En hoe bepaal je welk prijsmodel het meest geschikt is voor jouw organisatie?

Lees het blog op Pandosearch.com
Incubeta logo
Incubeta
Marketing, Media & Events Ghostwriting

Personalisatie: online huidverzorgingsadvies van L’Oréal

De consument verwacht door bedrijven benaderd te worden met een ‘personal touch’. Tegelijkertijd wil hij of zij niet het gevoel hebben overal gevolgd te worden. Om in dit spanningsveld een personalisatiemachine te bouwen die echt toegevoegde waarde biedt aan klanten valt nog niet mee. L’Oréal ging deze uitdaging te lijf met de online Skin Genius.

Lees het blog op Emerce.nl
Symfony logo
Symfony
ICT & sofware Whitepapers

PHP framework migration: from legacy to Symfony

Today, every business is partly or fully online. Web platforms play a key role for companies to create deeper and more profitable relations with their customers. To remain competitive in their markets, companies set ever-increasing web development deadline targets and quality requirements. A faster time to market is critical to business success. However, with the accelerated technological progress witnessed in recent years, the arrival of new tools and methods, the challenges of developing a quality web application and to deliver it on time have never been so complex.

Lees de whitepaper op Smile.eu
stibo systems logo
SQLI & Stibo Systems
Digitaal bureau Whitepapers

Powering your business with data

Companies today have three core assets: finances, people and data. For finances and people, companies have long since embraced the processes, policies and roles needed to govern these. For data, however, many companies don’t have the same approach. Typically, it’s only when companies merge or are acquired that data starts getting the attention needed to connect systems together and create synergy.

Bekijk de whitepaper op SQLI.nl