Adverteren

Bloeise

Bloeise is een content platform gericht op marketing en consumentengedrag. Ondernemers en het MKB vinden op Bloeise een schat aan informatie om online te groeien. Daarvoor publiceert Bloeise achtergrondartikelen en how-to-artikelen, doet interviews en doet duiding op technologische vernieuwingen. Elk jaar brengt Bloeise de online consumententrends uit. Bloeise geeft workshops over Facebook en SEO.

Doelgroep

Bloeise bereikt mannen (47 procent) én vrouwen (53 procent). De grootste groep is 25-34, daarna 18-24. Bloeise-lezers hebben een grote affiniteit met technologie, streaming media en social media.

Bereik

In 2015 bereikte Bloeise 36.872 unieke bezoekers. Gemiddeld uniek bereik per maand is nu +5500. Op 8 november 2016 heeft Bloeise +5300 Twitter volgers en +1000 nieuwsbrief abonnees.

Native advertising

Adverteren op Bloeise gaat in de vorm van native advertising: content die past bij Bloeise. Dat betekent: informerend en inspirerend. Geen ge-u. En geen sales-praatje. Een verhaal dat Bloeise-lezers graag lezen. De afzender kan de adverteerder zijn of de Bloeise redactie. Links zijn standaard do-follow. Een goed verhaal plaatsen we door in de nieuwsbrief en op social media.

Geïnteresseerd? Neemverder  contact op met Thomas Lapperre.