Cases

brand
Wat kost een tekstschrijver

Cases

Toon mij alle cases voor: In
Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Whitepapers

Digitaal versnellen met Dept

Wat 20 jaar geleden begon met een eigen website is voor de meeste bedrijven uitgegroeid tot een complex digitaal ecosysteem, dat het kloppend hart vormt in de relatie met (potentiële) klanten en bedrijfsprocessen. Hiermee is digitaal vandaag de dag onderdeel van de core business en daarmee een core competence van veel organisaties. Dit heeft grote impact op de manier waarop organisaties moeten kijken naar hun digitale kanalen, techniek, organisatie en daarmee wendbaarheid.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Whitepapers

Digital transformation on enterprise level

Keeping your business future-ready is critical to building a large enterprise. In this whitepaper, we share the experiences and practices of four large enterprises in different industries. We’ll tell you, among other things, how to avoid typical pitfalls and overcome challenges large enterprises face when they set out on the digital path. You will learn from the best how to think, plan, implement, and run things to be successful in the digital age. Ready to accelerate your digital transformation?

Lees de whitepaper op Deptagency.com
Yuki logo
Yuki
Financiële sector Whitepapers

Digitalisering in de praktijk – Zo bepaal je de juiste adoptiesnelheid

Digitalisering in het dagelijks leven gaat enorm snel en zo ook ons aanpassingsvermogen, zeker als consument. Maar waarom passen bedrijven zich niet altijd even vlug aan? En is diezelfde snelheid wel nodig? Het vinden van het juiste tempo is belangrijk, voor jou, je klanten en je werknemers.

Als een techgigant als Netflix met de nieuwste technologische oplossingen komt, betekent het dan dat jij snel moet volgen? Of kun je nog wel even afwachten hoe er op bepaalde ontwikkelingen gereageerd wordt? De B2C-markt ontwikkelt zich op het gebied van digitalisering vaak sneller dan de B2B-markt. We willen eerst aftasten welke meerwaarde het kan hebben binnen het bedrijf, voor we het roer omgooien. Dat is een logische benadering. Maar voordat je kunt inschatten of het toegevoegde waarde voor jou heeft, moet je weten wat er speelt in de markt en hoe je de aanpassingen doorvoert wanneer het zover is.

Lees de whitepaper op Accountantweek.nl
Webstores digital partner
Henri Willems, Webstores Digital Partner
ICT & sofware Ghostwriting

Digitalisering in de praktijk brengen: zo ga je van ambitie naar ROI

Het belang van digitalisering is welbekend, maar hoe ga je als bedrijf nou praktisch aan de gang met digitalisering? Vanuit de alledaagse praktijk geven we pragmatische tips en voorbeelden om grip op je digitale ambities te krijgen en direct ROI te realiseren.

In de praktijk zie je dat veel bedrijven beginnen met een aparte afdeling met mensen die gevoel hebben voor digitaal, bijvoorbeeld om die webshop te bouwen. Dat kan een prima vliegwiel zijn, maar je loopt wel het risico dat de rest van de organisatie achterblijft.

Lees het blog op Emerce.nl
duinzoom-logo
Duinzoomhoeve
Travel Websiteteksten

Duinzoomhoeve.nl

Kamperen bij de boer op het mooiste stukje Julianadorp!
Midden tussen de bollenvelden, op steenworp afstand van duin en strand, vindt u de luxe boerencamping Duinzoomhoeve. Rustig gelegen tussen Julianadorp en Den Helder, op een unieke plek met de meeste zonuren van Nederland! Hier bent u er helemaal uit, weg van het alledaagse leven. Kamperen bij de boer aan de Noordzeekust, met keuze uit kampeerplaatsen met privé sanitair, ruim opgezette kampeerplaatsen, hooiberghutten of de pipowagen.

Bekijk de website Duinzoomhoeve.nl
Logo ConnectingTheDots
Max Schrevelius, ConnectingTheDots
ICT & sofware Ghostwriting

E-commerce groei realiseer je met product data

Van e-commerce wordt altijd groei verwacht. Ergens is die rek er met je eigen product assortiment een keer uit. Dus dan kun je denken aan assortimentsuitbreiding of nieuwe verkoopkanalen gaan inzetten. Als je dat grootschalig gaat doen, is je product data een kritische succesfactor.

De online bestedingen en aankopen groeien elk kwartaal gestaag door in Nederland. E-commerce teams krijgen dan ook vaak van hun leidinggevenden een hoger target om te realiseren.

Lees het blog op Emerce.nl
io logo
iO
Digitaal bureau Ghostwriting

Echt innoveren? Ga voor waardevolle problemen

Niet elke vernieuwing leidt ook tot een verbetering. Je moet als bedrijf eerst de juiste vraagstukken vinden voordat je de juiste strategische koers kunt bepalen. Maar hoe vind je de problemen die het waard zijn om op te lossen? En tot hoe ver in de toekomst kun je gaan?

Lees het blog op Emerce.nl
Een betere ROI op e-mailmarketing
Retail Rocket
Marketing, Media & Events Whitepapers

Een betere ROI op e-mailmarketing

Vraag een marketeer vandaag welke marketingkanalen hot & happening zijn en de kans is groot dat je e-mailmarketing niet hoort. Het heeft zeker nog wel een plaats in de marketingmix, maar als gevestigd kanaal krijgt e-mailmarketing vaak weinig aandacht.

Toch is e-mail is ook vandaag nog altijd een essentieel marketingmiddel, mits je het goed aanpakt: met een relevante boodschap, op het juiste moment verzonden.

Download de whitepaper op Emerce
Egner-logo
Egner
mkb Websiteteksten

Egner.nl

Thuis op kantoor – De projectinrichter van de Noordkop
Een werkomgeving waarin iedereen zich thuis voelt draagt bij aan werkplezier en betere prestaties. Dat is voor ons de essentie van projectinrichting. Daarom kijken we goed naar de verschillende activiteiten en werkzaamheden en verplaatsen we ons in de eindgebruiker. Niet de producten, maar de mensen staan centraal in de oplossingen die we bieden.

Bekijk de website Egner.nl
Logo ontwikkelingsbedrijf NHN
NHN
(semi)-overheid & NGO's Blogservice

Elk bedrijf kan nu starten met circulaire economie

Per jaar verbruiken we wereldwijd de voorzieningen van 1,6 aardbollen. De urgentie voor circulair ondernemen is duidelijk, en groot, en het maakt geen verschil of je ecologische of economische motieven hiertoe hebt. Op dit moment verbruiken we per jaar 1.6 ‘aardes’. We putten de aarde uit ten opzichte van toekomstige generaties. Het goede nieuws is dat overstappen naar een circulaire economie nu al allerlei voordelen biedt. Maar waar begin je? Hoe maak je de juiste stappen die jouw bedrijf daadwerkelijk verder helpen?

Lees het blog op NHN.nl
Embracing digital: from survival to thriving in the post-COVID-19 world
Deloitte
Digitaal bureau Blogservice

Embracing digital: from survival to thriving in the post-COVID-19 world

While the world works on containing the pandemic, businesses do whatever is needed to ensure business continuity and survival. In the long term, responding and recovering won’t be enough, however. To grow and thrive in a post-COVID-19 world, swift digital transformation into a pandemic-proof organisational model is vital.

Lees het blog op Deloitte.com
Dept agency logo
Dept
ICT & sofware Whitepapers

Enabling the omnichannel shopping experience with Salesforce Commerce Cloud

The digital trends of today put high demands on the commerce solution employed. Brands growing their e-commerce as well as brands launching their first webshop will certainly have heard of Salesforce Commerce Cloud (SFCC). How well SFCC will fit your specific needs will depend on your products, market, digital maturity and digital ambitions.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
outperforming logo
IT Synergy voor Outperfoming
mkb Customer case

Explosief groeien met SEO

IT Synergy is als fullservice ICT-bedrijf de externe IT-afdeling voor talloze bedrijven. Alle hardware en software voor een werkplek vallen onder het beheer van IT Synergy. De B2B-dienstverlening wordt verkocht als as-a-service per werkplek. Tot eind oktober 2019 kocht IT Synergy leads in van een callcenter voor € 400 per stuk. Doordat concurrenten dezelfde leads inkochten, was de kans op slagen slechts 20%.

Door de coronapandemie veranderde de manier van werken en samenwerken: op de zaak werd werken vanuit huis. Dat bood IT Synergy allerlei nieuwe kansen, van nieuwe klanten tot leadwerving. Zo namen de zoekvolumes op onderwerpen zoals thuiswerken en digitale meetings in korte tijd explosief toe. IT Synergy vroeg aan Outperforming in 2020 om te helpen de nieuwe kansen te verzilveren.

Deze case werd ingezonden voor de Dutch Search Awards 2021 en won als beste SEO B2B campagne. 

Bekijk de winnaars van DSA'21 op Dutchsearchawards.nl
SQLI logo
SQLI
ICT & sofware Whitepapers

Freeing your siloed data: the value of master data management

Today, the word silo is used as a synonym for all that’s wrong with data within a business. Data silos symbolize isolated and disconnected applications that contain disparate information. Silos have become the obstacle to further innovation, drag down service levels, slow growth and in general, make life less fruitful for everyone. Namely, the IT employees who manage those systems, the business people who rely on them and the customers who seek your products and services. Read our whitepaper to get started freeing your data silos.

Lees de whitepaper op SQLI.nl
Commercetools logo
commercetools
ICT & sofware Whitepapers

From Intershop to commercetools: Take your B2C commerce to the next level

In November 2021, Intershop announced a new generation of its commerce platform: Intershop N. Existing customers will, therefore, be faced with an end-of-life date on their existing eCommerce architecture, which is three years (as is standard at Intershop). However, Intershop N is not cloud-native: It is a monolith platform made accessible exclusively via the cloud — which does not not offer the many advantages of being truly cloud-native.

The question for retailers on Intershop is: To what extent does Intershop N allow the creation of unique customer experiences without teething problems? Or would it be better to leverage the benefits of a true cloud-native commerce platform that allows for faster development, as well as better scalability and maintainability by benefitting from microservices and APIs?

This white paper is intended for retailers using Intershop who want to take their commerce to the next level and are considering commercetools as a better alternative. You will learn how to apply this transition safely, efficiently and, above all, business-sensibly. From a practical perspective, Product League’s experts share key points, considerations and best practices necessary for a smooth transition.

Lees de whitepaper op commercetools.com