brand
Blogservice

Blogservice

Scherpe content die scoort met onze blogdienst op maat

Zet bezoekers om in leads en klanten

Je bent overtuigd waarom je als bedrijf moet bloggen: goed voor je Google vindbaarheid, je profileert jezelf als kennisspecialist, het zorgt voor meer leads en conversie… maar dan is de vraag: bloggen, hoe doe je dat precies? Lees verder of klik hier om direct een kennismaking in te plannen.

beginnen met bloggen

 

Emerce bloggerBloeise  blogt o.a. voor Emerce: B2B gericht op innovatie en online marketing. Daarnaast blogt Bloeise als Ghostwriter voor diverse IT-bedrijven en digitale bureaus zoals Dept, Label A en Booming.

Blogservice op maat

Laat je bedrijf groeien met kwalitatieve content

Nu voor de introductieprijs van 280 euro exclusief btw.

✅ Hoger in Google en meer organisch verkeer

✅ Terugkerende bezoekers op jouw website, social media en nieuwsbrief

✅ Blijf op het netvlies van huidige klanten

✅ Bezoekers worden leads en leads worden klanten

 

 

Thomas Lapperre

Hoger in Google en meer verkeer met kwalitatieve blogs. Acht aandachtspunten

Bedrijven die graag meer verkeer, leads en klanten zien, kunnen al snel in kwantiteit denken. Hoe meer blogs, hoe meer verkeer, toch? Er zijn dan ook legio aanbieders die blogbundels aanbieden voor een scherpe prijs. Volgens ons werkt dat niet. Google kijkt naar kwaliteit in de vorm van bounce rates, time on page en organisch gegroeide links. Lezers willen namelijk een kloppend verhaal dat lekker leest en goed informeert, met een kop en een staart. Als bedrijf je teksten laten schrijven door een student die bijklust of zelfs uit andere landen, is je imago goedkoop uit handen geven. En je klanten zullen merken dat je voor prijs gaat.  Acht aandachtspunten voor kwaliteit zijn:

  1. Intake: hoeveel moeite doet het contentmarketingbureau om jouw bedrijf, markt en klanten te begrijpen? Wilt het wel een relatie met jou opbouwen? Durven ze ook nee te zeggen omdat ze geen goede match zien?
  2. Briefing: hoeveel input wil de blogger voordat hij met schrijven kan beginnen?
  3. Oplevering: wordt er gemeld dat het klaar is, of wordt er ook inhoudelijk aangegeven welke keuzes zijn gemaakt?
  4. Kennisoverdracht: is het ‘u vraagt wij draaien’ of doet het contentmarketingbureau moeite om begrippen en methodiek over te dragen?
  5. Grammatica: tekstfoutjes kunnen er in zitten. Maar let op dat je niet per ongeluk een SEO-tekstschrijver a € 0,02 per woord gaat aanzien voor een copywriter. Dat merk je in de grammatica, zinsopbouw en argumentatie.
  6. Correctieronde: een tekstschrijver staat voor zijn teksten en wilt gewoon goede teksten afleveren die hout snijden. Bureaus die voor een lage prijs gaan, willen vooral afleveren.
  7. Prijstransparantie: een vast bedrag per maand voor een blogabonnement klinkt ideaal. Maar betaal je ook datzelfde bedrag wanneer je die ene maand te laat bent met input? En als er wordt gewerkt met credits, hoeveel kost die ene tekst je dan precies? Hoe weet je of je waar voor je geld krijgt?

En de laatste: een blog staat niet alleen. Voor Google gaat het ook om techniek en linkbuilding. Voor je marketing, gaat het om de CTA naar een logische volgende stap, zoals e-mailadressen verzamelen. Een blog is een bouwsteen in je gehele marketingmachine, geen doel op zich.

Onze werkwijze

Er zijn tal van redenen waarom onze klanten voor ons kiezen. Al meer dan 100 mkb-bedrijven hebben ons hun vertrouwen gegeven. Waarom ze dat doen?

Bloeise B2b blogservice

  •  Wij gaan voor kwaliteit. Teksten die klanten informeren, prikkelen en in beweging brengen. Vinden we zelf leuker.
  • Wij zijn vooral goed in B2B-teksten. Onze klanten zijn o.a. digital agencies, IT-bedrijven en financiële partijen. Andere opdrachten schuwen we niet, maar we zeggen het er wel bij.
  • Wij zijn ook marketeers. We bekijken blogs en contentmarketing vanuit jouw brede marketingstrategie. Zonder blabla.
  • Wij zijn ook ghostwriter. Teksten die expertise en thoughtleadership uitstralen. Dat geeft jouw klanten vertrouwen. Wij hebben een scherpe pen en garanderen je kwaliteit. Ideeën krijgen een heldere vorm. Bezoekers worden leads.
  • Wij doen er alles aan om jou volledig te ontzorgen. Wij helpen je graag met de invulling en de uitvoering van de contentstrategie. Hierbij kun je denken aan de frequentie van het bloggen, de onderwerpen, follow-up, call to action en het gestaag bouwen aan het SEO-verkeer door blogs te baseren op relevante zoekwoorden. Zo kun jij je focussen op hetgeen echt belangrijk voor je is: jouw core business.

Tot slot:  

Jij kunt bouwen en vertrouwen op onze expertise. Je ontvangt kwalitatieve teksten die werken, geschreven door echte tekstschrijvers.

Verder kennismaken?  Vul het contactformulier in en maak direct een telefonische afspraak met Thomas Lapperre.

Laden...