Cases

brand
Wat kost een tekstschrijver

Cases

Toon mij alle cases voor: In
OBM logo
Tervoort’s Bouwbedrijf B.V. voor OBM
Financiële sector Customer case

‘Je koopt geen polis maar zekerheid en continuïteit’

Meer dan een eeuw timmert Tervoort Egmond aan de weg. Als specialist in nieuwbouw en transformatie realiseert het familiebedrijf succesvolle bouwprojecten. Nuchter ondernemerschap en strategische partnerships zorgen voor groei en continuïteit. Omwille van die continuïteit hoort een gespecialiseerd verzekeringspakket gewoon bij de bedrijfsboedel, laat directeur Cor Tervoort weten.

Lees het klantverhaal op obmmakelaarsinassurantien.nl
Incubeta logo
Incubeta
Marketing, Media & Events Ghostwriting

‘Amazoogle’ is de toekomst: waarom je niet meer kiest tussen Google óf Amazon

Voor de meeste e-commercebedrijven is Google hét uitgangspunt van vrijwel elke commerciële online marketingstrategie. Veel bedrijven lukt het niet om daarnaast de Amazon Marketplace in hun marketingstrategie te verwerken, terwijl het juist krachtig is om de platforms van zowel Google als Amazon gelijktijdig in te zetten: ‘Amazoogle’ dus.

Lees het blog op Emerce.nl
OBM logo
K_Dekker Bouw & Infra voor OBM
Financiële sector Customer case

‘Dankzij juridische kennis ook verzekerd tegen reputatieschade’

Opdrachtgevers kennen K_Dekker bouw & infra b.v. in Warmenhuizen als een betrokken bouwonderneming die zijn verantwoordelijkheid nooit uit de weg gaat. Die reputatie wordt gekoesterd, ook bij stevige discussies over eventuele schadeclaims. Om zowel financiële schade als reputatieschade te voorkomen, bouwt de onderneming op de expertise van OBM. Siem Stam en Jacco Rodenburg, samen goed voor 55 dienstjaren bij het meest veelzijdige aannemingsbedrijf van Noord-Nederland, vertellen waarom het afdekken van risico’s in de bouw specialistenwerk is.

Lees het klantverhaal op obmmakelaarsinassurantien.nl
OBM logo
Floris Groep voor OBM
Financiële sector Customer case

‘Een solide fundament voor continuïteit’

Continuïteit is een sleutelbegrip voor de Floris Groep in Wormerveer. De ruim 100-jarige onderneming is de Noord-Hollandse bouwsector als toeleverancier van dienst via de merken Floris Bouwcenter, Floris Infra, Floris Keukens en Floris Komfoor. Die differentiatie is een bewuste keuze, vertelt DGA Cock Sierhuis. Net als de samenwerking met OBM. “De zorgvuldigheid van onze vakmensen en de expertise van OBM zijn een solide fundament onder ons familiebedrijf.”

Lees het klantverhaal op obmmakelaarsinassurantien.nl
Koopman & co logo
Boeren Bliksembeveiliging voor Koopman & Co
Financiële sector Blogservice

‘Ik houd van de dagelijkse hectiek van het ondernemerschap’

“Uitblinken in je technische specialisme is in onze sector niet genoeg. Om in grotere aanbestedingen concurrerend te blijven, moet ook je maatschappelijke verhaal goed en transparant zijn. Onze markt eist dat we stilstaan bij de impact die we hebben op de samenleving en de natuur. Maar ik vind het ook gewoon interessant om daar als ondernemer mee bezig te zijn. We zijn altijd een vooruitstrevend bedrijf geweest.”

Lees het blog op Koopman-en-co.nl
Yuki logo
Triangel Groep voor Yuki
Financiële sector Customer case

‘Niemand begint een onderneming met als doel om zo goed mogelijk de administratie te doen’

Papierloos, volledig digitaal en ook zoveel mogelijk communicatie binnen één portaal; De Triangel Groep uit Alkmaar nam zeven jaar geleden de keuze om volledig in te zetten op digitale transformatie. Maar niet ten koste van het persoonlijke contact: “De essentie voor ons is ondernemers helpen bij het behalen van hun doelen. En daarvoor moet je ze persoonlijk kennen”, vertelt René Kuijs, oprichter van de Triangel Groep.

Bekijk de customer case op Accountancyvanmorgen.nl
OBM logo
C.A. De Groot Groep voor OBM
Financiële sector Customer case

‘Sloopwerk is een hoogwaardig en risicovol specialisme’

Het had een haar gescheeld of de onderneming van Kees de Groot, de C.A. de Groot Groep, was kopje onder gegaan. Oorzaak? Een ‘verzekeringsfoutje’. Er was geen dekking voor een schade van tonnen. Maar dat zal De Groot niet snel weer gebeuren. Daar is zijn familiebedrijf, dat met 45 vaste medewerkers het hoogste segment van de markt voor sloopwerk en asbestsanering bedient, hem te lief voor.

Lees het klantverhaal op obmmakelaarsinassurantien.nl
Ternair logo
Ternair
Digitaal bureau Blogservice

6 redenen om juist nu in marketing automation te investeren

Marketing automation tools zijn tegenwoordig goedkoper en veel gemakkelijker in te zetten door marketeers. Het kunnen aansluiten van steeds meer databronnen geeft bovendien meer mogelijkheden om in te spelen op klantbehoeften. Dus waarom lopen nog steeds veel branches en bedrijven achter met marketing automation? En hoe haal je hiermee voorsprong op je concurrentie?

Lees het blog op Ternair.com
Triple A Risk& Finance logo
Triple A Risk Finance
Financiële sector Websiteteksten

Aaa-riskfinance.nl

Onze risk professionals, actuarissen en data scientists geven strategisch advies en maken het praktisch werkbaar

VISIE EN UITVOERING
Strategisch advies van het hoogste niveau én implementatie. Voor ieder traject maken we heldere resultaatafspraken.

MULTIDISCIPLINAIR
U vindt bij ons actuarissen, risk professionals en data scientists. Wij werken bij voorkeur in multidisciplinaire teams met onze opdrachtgever.

FLEXIBEL
Uw vraagstuk staat centraal in onze dienstverlening. Wij leveren consultancy, interim management, maatwerk en tooling, afgestemd op de behoefte van uw organisatie.

Bekijk de website aaa-riskfinance.nl
Dept agency logo
Dept
Financiële sector Whitepapers

Accelerating banking & insurance: top 3 digital trends for 2021

Even before COVID-19 changed our world, 2020 was already expected to be a cornerstone in the ongoing digital transformation of the banking, insurance and finance sectors. And, with 76 percent of chief executive officers recognising the merits of technology, it’s clear that this transformation is finally seen as a necessity rather than an expense.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Whitepapers

Accelerating the utilities and energy sector

With a 2.5 % decrease in global electricity demand in the first quarter of 2020 and a further 2.5% expected by the end of the year, the ongoing pandemic continues to affect the energy and utilities industry. Like many other sectors, the extraordinary circumstances of the year are changing the landscape of energy consumption due to increased lockdown measures and subsequent lifestyle changes. What was once the powerhouse of global economies is now under threat, and with no sign of the pandemic slowing down over the winter, the sector faces new and unprecedented pressures.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
Yuki logo
Yuki
Financiële sector Whitepapers

Accountancy in 2021 – Wat we kunnen leren van de B2C-markt

We waren nog nooit zoveel online als nu; van werkoverleg tot shoppen, het gebeurt digitaal. Elk jaar spenderen we meer tijd aan apps, websites en platforms via een toenemende hoeveelheid devices. Dit geldt voor consumenten, maar ook zeker voor ondernemers. 24/7 online zaken regelen biedt wendbaarheid en flexibiliteit.

Meer dan de helft van de ondernemers verwacht in de B2B-markt dezelfde realtime interactie die zij als particulier ervaren. Dat heeft ook invloed op de dienstverleners die ondernemers bedienen, zoals hun accountant. In dit e-book delen we belangrijke trends op het gebied van de B2C- en B2B-markt en de bijbehorende klantbehoefte.

Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Whitepapers

Ada by DEPT® – a one-stop platform for every marketing challenge

The right technology and data to boost your business to the next level are readily available today. You just need to harness them correctly.

But that’s exactly where the challenge lies for most businesses: the organisation behind it all. From selecting and implementing the right martech solutions and creating a workflow in which these solutions work together, to processing customer data to create audience insights for better marketing.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
SQLI logo
SQLI
ICT & sofware Whitepapers

An intro to headless commerce: omnichannel shopping experience fast and agile

Retailers and wholesalers looking to start or expand their e-commerce will face many new challenges today. E-commerce has changed. From the growing number of customer touchpoints for consuming content and making purchases, to fierce online competition and rising customer expectations. Online success is not guaranteed. To compete, businesses need to create digital experiences that offer both value and relevance. Getting ahead of the competition, faster time-to-market and increased flexibility are key. Headless commerce promises to give you just that.

Lees de whitepaper op SQLI.nl
Ternair logo
Agrio voor Ternair
Marketing, Media & Events Customer case

Arjan Goorman (Agrio): ‘Data is van levensbelang voor mediabedrijven’

Ook in de agrarisch sector neemt digitalisering rap toe. Mediabedrijf Agrio moest daarom het roer omgooien: “De inzet van klantendata is essentieel om relevant te kunnen blijven. Alleen met een persoonlijk aanbod kun je de nodige meerwaarde leveren”, aldus Arjan Goorman, Hoofd Marketing bij Agrio.

Bekijk de customer case op Emerce.nl