Cases

brand
Wat kost een tekstschrijver

Cases

Toon mij alle cases voor: In
SQLI logo
SQLI
ICT & sofware Whitepapers

An intro to headless commerce: omnichannel shopping experience fast and agile

Retailers and wholesalers looking to start or expand their e-commerce will face many new challenges today. E-commerce has changed. From the growing number of customer touchpoints for consuming content and making purchases, to fierce online competition and rising customer expectations. Online success is not guaranteed. To compete, businesses need to create digital experiences that offer both value and relevance. Getting ahead of the competition, faster time-to-market and increased flexibility are key. Headless commerce promises to give you just that.

Lees de whitepaper op SQLI.nl
Ternair logo
Agrio voor Ternair
Marketing, Media & Events Customer case

Arjan Goorman (Agrio): ‘Data is van levensbelang voor mediabedrijven’

Ook in de agrarisch sector neemt digitalisering rap toe. Mediabedrijf Agrio moest daarom het roer omgooien: “De inzet van klantendata is essentieel om relevant te kunnen blijven. Alleen met een persoonlijk aanbod kun je de nodige meerwaarde leveren”, aldus Arjan Goorman, Hoofd Marketing bij Agrio.

Bekijk de customer case op Emerce.nl
Altavia Unite logo
Robbert Jan Blekemolen, Altavia Unite
Digitaal bureau Ghostwriting

Automatisering bij Etos: Meer data en meer maatwerk leiden tot 30% minder papier

Papieren promotie- en display-materiaal blijft bij Etos belangrijk, maar dankzij de inzet van gedetailleerde informatie over alle winkels en slimme automatisering kon het bedrijf zo’n 30% besparen in zijn papiergebruik en tegelijkertijd beter maatwerk bieden voor iedere individuele winkel.

Lees het blog op Emerce.nl
Rabobank logo
Rabobank
Financiële sector Blogservice

Bassel Chakhachiro (Rabobank): ‘Consumenten willen niet wachten op hun geld’

Direct betaald worden maakt voor consumenten een belangrijk verschil, stelt Bassel Chakhachiro, Product Manager Open Banking bij Rabobank. “Hoe langer het duurt voordat je wordt betaald als consument, hoe groter de frictie in de customer journey.” Daarvoor bedacht Rabobank het API-product Business Instant Payout, waarmee bedrijven automatisch en direct betalingen aan consumenten kunnen doen. “Steeds minder betalingsverkeer zal via de Rabobank-kanalen lopen.”

Lees het blog op Emerce.nl
53 Graden Noord logo
53 Graden Noord
mkb Blogservice

Beachvlag, gevelvlag of wellicht een banier? Zo kies je de ideale vlag voor bij jouw bedrijfspand

Het is geen toeval dat vlaggen al in de middeleeuwen intensief in gebruik waren en dat vandaag de dag nog steeds zijn. Vlaggen trekken de aandacht, zijn een fraaie toevoeging voor bijna elk bedrijfspand en zijn er ook nog eens in allerlei soorten en maten. Maar hoe bepaal je welke vlag of vlaggenset het best past in jouw situatie?

Lees het blog 53gradennoord.nl
Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Whitepapers

Bereid je voor op e-commerce in een duurzaam speelveld

Duurzaamheid is zowel een drijfveer voor innovatie als een stok achter de deur voor bedrijven om van hun traditionele manier van werken af te stappen. Door het groeiende bewustzijn van klimaatverandering worden bedrijven langzaam maar zeker verplicht om duurzaamheid in hun bedrijfsstrategie te betrekken. Geen enkele industrie is hierin buutvrij en vooral e-commerce vraagt om een koerswijziging.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
Label A Logo
DPD Nederland voor Label A
(semi)-overheid & NGO's Customer case

Beter bezorgen met een loyalty engagement app

Hoe verbeter je je dienstverlening op een positieve manier? Met deze business case kwam DPD Nederland bij Label A. We maakten een engagement app om de bezorgers meer inzicht te geven in hun werk en te motiveren met loyalty, engagement en gamification. Essentieel voor daadwerkelijk effect op de werkvloer was het doorgronden van de chauffeurs en hun motivatie

Bekijk de customer case op Labela.nl
Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Blogservice

Betere ervaringen opbouwen met server-driven UI

Meer dan ooit blijft goede content oppermachtig als het gaat om het bouwen van ervaringen waar klanten naar op zoek zijn en naar verlangen. De content van vandaag moet rijk, relevant en passend zijn voor het format op alle touchpoints en kanalen. Maar hoe publiceer en verspreid je jouw content effectief en consequent? Contentteams die met een enterprise (headless) CMS werken, merken dat het bij de ervaring van contentmanagers vaak ontbreekt aan flexibiliteit en creatieve vrijheid. Als nieuwe benadering van contentmanagement helpt server-driven UI je om betere ervaringen op te bouwen voor zowel klanten als contentmanagers.

Lees het blog op Deptagency.com
Borst bloembollen logo
Borst Bloembollen
mkb Websiteteksten

Borstbloembollen.nl

Borst Bloembollen, specialist in tulpen en pioenen

Bij ons vind je de meest nieuwe exclusieve tulpen en cultivars. Wij produceren en verwerken 185 hectare tulpen. Ook leveren we kwalitatief zeer goede pioenen en pioenstekken door ons oog voor kwaliteit.

Bekijk de website Borstbloembollen.nl
Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Whitepapers

Building a tech-first organisation

Everything becomes digital – many companies are currently in the middle of their digital transformation. The role of technology, IT, and therefore development teams will be crucial for ensuring the organisation’s relevance to customers now and in the future.

What opportunities and obstacles lie ahead in the process of becoming a tech-first organisation with a digital culture? And how do you win the war on talent by attracting and retaining the right tech people? Download the longread and discover how you create a culture that attracts the tech talent required to future-proof your business.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
De Wandelcoach logo
De Wandelcoach
mkb Websiteteksten

Buitengewoonbewegen.nl

De Wandelcoach zet mensen in beweging.

Zoek jij meer balans tussen rust en energie? Zou je een eigen manier willen vinden om je goed te voelen en zinvol te werken en te leven? Dan is het om te beginnen belangrijk dat je ontdekt wat nu écht je drijfveren zijn. Wat motiveert je en wat remt je juist af? What makes you tick, zeggen ze in het Engels.

Bekijk de website Buitengewoonbewegen.nl
osudio by SQLI logo
Marta Bote González, SQLI
Digitaal bureau Ghostwriting

CDP’s zijn géén wondermiddel voor je business, maar de strategie en aanpak erachter wel

Veel bedrijven die verwachtingsvol een Customer Data Platform implementeren, komen van een koude kermis thuis. Te veel werk, te weinig ROI. Meer grip op klantdata vraagt om strategische herbezinning. Als je de juiste vragen stelt kun je (ook zonder CDP) nut hebben van de buzz rond klantdata.

Lees het blog op Emerce.nl
SQLI logo
SQLI
Digitaal bureau Blogservice

CDPs are no silver bullet for your business, but the strategy and approach behind them are

Many businesses who implement a Customer Data Platform with high expectations end up being disappointed. Too much work, too little ROI. To get more grip on customer data a strategic revisit is needed. When you ask the right questions, you can utilize the buzz around customer data for your benefit (also without a CDP).

B2C companies are implementing Customer Data Platforms (CDP) on a large scale, the major motivation being the potential of data-driven personalization to increase ROI. Having a CDP in place provides you with one single platform for all relevant customer data and allows you to synchronize all marketing promotions based on individual buyers or segments.

Lees het blog op SQLI.nl
io logo
iO
Digitaal bureau Ghostwriting

Composable architectuur: hoe wendbaar kun je echt zijn?

De ‘composable’ aanpak staat bekend om flexibiliteit, schaalbaarheid en vrijheid. Veel organisaties zitten echter vast aan langlopende contracten met softwareleveranciers of hebben niet de juiste mensen en processen in huis. Hoe maak je de overstap van een traditionele IT architectuur naar een composable architectuur?

Lees het blog op Emerce.nl
Lab Digital logo
Lab Digital
Digitaal bureau Ghostwriting

Composable commerce in de praktijk brengen? Zo creëer je snel businesswaarde

Er gebeurt momenteel veel waardoor ondernemen onzeker wordt, ook online. De korte termijn krijgt daarom meer focus bij bedrijven, terwijl digitale transformatie vraagt om langetermijnvisie. Zonder heldere ‘business case’ worden investeringen in e-commerce en innovatie op pauze gezet, terwijl je juist nu met innovatie het verschil kunt maken.

Lees het blog op Emerce.nl