Cases

brand
Wat kost een tekstschrijver

Cases

Toon mij alle cases voor: In
Lab Digital logo
Lab Digital
Digitaal bureau Ghostwriting

Composable commerce loont, mits je de juiste aanpak en oplossingen kiest

Onderscheidende klantbelevingen, snelle ‘go-to-market’, toekomstbestendigheid en schaalbaarheid: de voordelen van een composable architectuur zijn groot. Er zijn dan ook bijzonder veel manieren om ermee te beginnen. Hoe bepaal je wat bij jou bedrijf past? En hoe vind je wat echt composable is?

Lees het blog op Emerce.nl
Ternair logo
Vesting Finance voor Ternair
Financiële sector Customer case

Conrad Doornheim (Vesting Finance): ‘Betaalgemak maakt een groot verschil’

Of een openstaande schuld wordt betaald, is te beïnvloeden met een contactstrategie en betaalgemak, zo vertelt Conrad Doornheim, senior data intelligence consultant bij Vesting Finance. Door e-mail als kanaal toe te voegen en de verzending hiervan slim te optimaliseren, realiseerde deze financial servicing aanbieder een enorme toename aan online betalingen.

Bekijk de customer case op Emerce.nl
Moore-DRV-logo-e1612878830841
Lorenz van der Vliet, DRV
Financiële sector Blogservice

Controleren in de echte economie: aandacht voor de cliënt en voor kwaliteit

Je bedrijf interesseert me geen barst. Geen enkele accountant zal je dat ooit vertellen. Maar soms zegt de manier waarop je als ondernemer wordt behandeld al genoeg. Dan lijkt het alsof je een nummertje bent: lever deze informatie aan, beantwoord die vragen en zet hier je handtekening. En dat voelt niet goed als cliënt.

Ik werk acht jaar bij Moore DRV en nu bijna zes jaar als vennoot in de auditpraktijk. Platgezegd controleren wij de jaarrekeningen van ondernemers: Is de verslaggeving betrouwbaar? Voldoet deze aan de wettelijke eisen? En beheerst de ondernemer de risico’s? Daarnaast kijken we ook naar bedrijfsvoering en bedrijfsrisico’s. Dat vertelt wat wij doen, maar niet hoe.

Lees het blog op Werkenbijdrv.nl
triple_logo-navy
Triple
Digitaal bureau Ghostwriting

Customer Data Platform voor mediabedrijven: zo blijf je relevant

Mediabedrijven kunnen niet meer automatisch rekenen op een gretig publiek. Het medialandschap dwingt tot een betere afstemming tussen doelgroep en content. Data zijn het antwoord. Hier lees je hoe je als mediabedrijf een Customer Data Platform inzet om relevant te blijven in een druk medialandschap.

Lees het blog op Emerce.nl
Cwpsmit.nl
P. Smit BV
mkb Websiteteksten

Cwpsmit.nl

Uw garantie opmaatoplossingen in metaal

Wat u ook van metaal gemaakt wilt hebben, onze specialisten weten er raad mee. We garanderen maatoplossingen. Volgens strenge kwaliteits- en veiligheidsnormen. In onze moderne productiehal in Den Helder of bij u op locatie. Onshore en offshore.

Bekijk de website CWPSmit.nl
Yuki logo
Yuki
Financiële sector Whitepapers

Data in de accountancy – infographic

Dat je data kan inzetten om je dienstverlening te optimaliseren hoeven we je waarschijnlijk niet meer te vertellen. De uitdaging is meer hóe je dit dan precies aanpakt en welke data er nou daadwerkelijk bruikbaar is. Soms heb je niet genoeg tijd om een heel e-book te lezen, daarom hebben we de belangrijkste punten uit het e-book ‘Hoe data je een betere accountant maakt’ gebundeld in een mooie infographic.
Bekijk de infographic op Yuki.nl
Label A Logo
Anycoin Direct voor Label A
Financiële sector Customer case

De app die crypto trading echt toegankelijk en veilig maakt

Als een van de eerste crypto brokers van Nederland heeft Anycoin uit Veghel een betrouwbare naam opgebouwd. Anycoin Direct maakt het kopen, verkopen en verhandelen van crypto gemakkelijk, toegankelijk en bovenal veilig. Met de nieuwe app die Label A voor Anycoin Direct maakte, wordt crypto trading ook via de smartphone een fluitje van een cent.

Lees de case op Labela.nl
Ternair logo
Ternair
Marketing, Media & Events Blogservice

De beste customer journey bouwen met connectiviteit

Consumenten hebben tegenwoordig een sterke voorkeur voor een gepersonaliseerde customer journey die bovendien via alle denkbare touchpoints loopt. Het vraagt veel van bedrijven om aan deze hoge verwachtingen te voldoen. Als marketeer zet je daarom niet alleen de beste tooling in per touchpoint, maar zul je die touchpoints ook realtime moeten connecteren. Daarmee bouw je de allerbeste customer journey die je klanten verwachten.

Lees het blog op Ternair.com
Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Whitepapers

De CIO agenda voor 2021: de top drie digitale trends

Voor consumenten en bedrijven zal dit jaar digitaler dan ooit zijn. Hoe we werken, wonen, consumeren en reizen is ingrijpend veranderd. Op de agenda van de Chief Information Officer staat digitale transformatie bij de meeste bedrijven dan ook bovenaan. In welke vorm zal per bedrijf verschillen, maar deze drie digitale trends zullen bij iedereen spelen: the next normal waarin alles digitaler wordt, het creëren van optimale digitale ervaringen (multi-experiences) en het samenstellen van een flexibel en effectief team dat de digitalisatie vormgeeft.

Lees de whitepaper op Deptagency.com
Dept agency logo
Dept
Digitaal bureau Blogservice

De noodzakelijke digitale transformatie voor B2B commerce

B2B commerce wordt gekarakteriseerd door de traditionele manier van zakendoen; vertegenwoordigers met gespecialiseerde kennis reizen het land door om relaties met klanten te bouwen en te onderhouden door persoonlijk af te spreken. Maar net als in andere sectoren vindt er een digitale, datagedreven verandering plaats in B2B commerce en dat komt niet alleen door de uitdagingen die door COVID-19 opdoken.

Lees het blog op Deptagency.com
Label A Logo
VVV Texel voor Label A
Travel Customer case

De rebranding van VVV Texel

Texel en toerisme gaan hand in hand. Voor toeristeneiland Texel is een sterk merk waar toeristen zich graag aan verbinden en door laten inspireren van levensbelang. In opdracht van VVV Texel ontwikkelde Another Destination Story samen met Label A een nieuwe branding voor VVV Texel om de bestemming Texel als merk en product in de markt te zetten.

Bekijk de customer case op Labela.nl
Label A Logo
Rocycle voor Label A
mkb Customer case

De website die merkbeleving een tandje hoger zet

Fitness boutique studio Rocycle biedt een gezonde combinatie van killer workouts en damn good times. Na de bouw van de nieuwe app kwam deze merkbeleving op de website niet volledig tot zijn recht. Hoogste tijd voor een rebranding en een rebuild die nieuwe klanten warmdraait voor een bezoek aan de studio’s van Rocycle.

Lees de case op Labela.nl
Windcentrale logo
De Windcentrale
mkb Nurture mails

De Windcentrale – 8 leadnurturemails

Hartelijk dank voor je interesse in Winddelen: het zelf opwekken van energie via een eigen stukje windmolen. Hoe is Winddelen begonnen? Het verhaal van de Windcentrale.

Een eenvoudig idee
De Windcentrale begon in 2010 haar avontuur met een eenvoudig idee: duizenden mensen eigenaar maken van een windmolen en zorgen dat ze hun groene stroom thuis afgeleverd krijgen. Zelf energie opwekken zonder gedoe: als eigenaar van een stukje windmolen krijg je de stroom die ermee wordt opgewekt. Zo’n stukje windmolen noemen we een Winddeel.

Zelf energie opwekken
In juni 2012 kwamen de eerste twee windmolens op de markt met crowdfunding, de Grote Geert en De Jonge Held. Op 31 oktober waren alle 20.000 Winddelen door particulieren gekocht. Een groot succes, vonden onze oprichters Harm Reitsma en Anne Jansens, dat bewees dat er een duidelijke behoefte is aan het zelf opwekken van groene energie.

io logo
iO
Digitaal bureau Ghostwriting

De zes grootste valkuilen bij digitale transformatie en hoe je deze vermijdt

Slechts 30 procent van bedrijven wereldwijd slaagt in het doorvoeren van een digitale transformatie. Dat komt doordat digitale transformatie elk aspect van een bedrijf raakt: mensen, processen, infrastructuur en de klantrelatie. Er zijn dan ook legio valkuilen. Hier zijn de zes grootste valkuilen met praktische voorbeelden en ‘best practices’ om deze te vermijden.

Lees het blog op Emerce.nl
Piwik Pro logo
Piwik PRO
ICT & sofware Ghostwriting

Denk nu na over een toekomstbestendige datastrategie: uitstel leidt tot risico’s

Ondanks het aanstaande eind van third-party cookies en de (automatische) migratie naar Google Analytics 4 schuiven veel organisaties de ingewikkelde vragen en beslissingen over het verzamelen en gebruik van data nog voor zich uit. Privacy wordt echter steeds belangrijker: ook rond AI spelen zulke vragen al. Stel dus nu de pertinente vragen over je databeleid.

Lees het blog op Emerce.nl