Design, Development & Data onder één dak
We zeiden al, Design Development en Data onder één dak! Ieder succesvol digitaal product vertaalt de ambities van jouw organisatie naar een aansprekende interface en een sterk digitaal kloppend hart.
We zeiden al, Design Development en Data onder één dak! Ieder succesvol digitaal product vertaalt de ambities van jouw organisatie naar een aansprekende interface en een sterk digitaal kloppend hart.
Bij digitale transformatie gaat het vaker over de noodzaak van de snelheid dan de menselijke maat. Maar er is geen one-size-fits-all model voor digitalisering, het vereist een zorgvuldige blik op je klanten en personeel. Ga vooral niet te snel, zegt Pascal Hommes, eigenaar van Administratiekantoor Amiko uit Hilversum.
Wat 20 jaar geleden begon met een eigen website is voor de meeste bedrijven uitgegroeid tot een complex digitaal ecosysteem, dat het kloppend hart vormt in de relatie met (potentiële) klanten en bedrijfsprocessen. Hiermee is digitaal vandaag de dag onderdeel van de core business en daarmee een core competence van veel organisaties. Dit heeft grote impact op de manier waarop organisaties moeten kijken naar hun digitale kanalen, techniek, organisatie en daarmee wendbaarheid.
Keeping your business future-ready is critical to building a large enterprise. In this whitepaper, we share the experiences and practices of four large enterprises in different industries. We’ll tell you, among other things, how to avoid typical pitfalls and overcome challenges large enterprises face when they set out on the digital path. You will learn from the best how to think, plan, implement, and run things to be successful in the digital age. Ready to accelerate your digital transformation?
Als een techgigant als Netflix met de nieuwste technologische oplossingen komt, betekent het dan dat jij snel moet volgen? Of kun je nog wel even afwachten hoe er op bepaalde ontwikkelingen gereageerd wordt? De B2C-markt ontwikkelt zich op het gebied van digitalisering vaak sneller dan de B2B-markt. We willen eerst aftasten welke meerwaarde het kan hebben binnen het bedrijf, voor we het roer omgooien. Dat is een logische benadering. Maar voordat je kunt inschatten of het toegevoegde waarde voor jou heeft, moet je weten wat er speelt in de markt en hoe je de aanpassingen doorvoert wanneer het zover is.
Het belang van digitalisering is welbekend, maar hoe ga je als bedrijf nou praktisch aan de gang met digitalisering? Vanuit de alledaagse praktijk geven we pragmatische tips en voorbeelden om grip op je digitale ambities te krijgen en direct ROI te realiseren.
In de praktijk zie je dat veel bedrijven beginnen met een aparte afdeling met mensen die gevoel hebben voor digitaal, bijvoorbeeld om die webshop te bouwen. Dat kan een prima vliegwiel zijn, maar je loopt wel het risico dat de rest van de organisatie achterblijft.
Kamperen bij de boer op het mooiste stukje Julianadorp!
Midden tussen de bollenvelden, op steenworp afstand van duin en strand, vindt u de luxe boerencamping Duinzoomhoeve. Rustig gelegen tussen Julianadorp en Den Helder, op een unieke plek met de meeste zonuren van Nederland! Hier bent u er helemaal uit, weg van het alledaagse leven. Kamperen bij de boer aan de Noordzeekust, met keuze uit kampeerplaatsen met privé sanitair, ruim opgezette kampeerplaatsen, hooiberghutten of de pipowagen.
Van e-commerce wordt altijd groei verwacht. Ergens is die rek er met je eigen product assortiment een keer uit. Dus dan kun je denken aan assortimentsuitbreiding of nieuwe verkoopkanalen gaan inzetten. Als je dat grootschalig gaat doen, is je product data een kritische succesfactor.
De online bestedingen en aankopen groeien elk kwartaal gestaag door in Nederland. E-commerce teams krijgen dan ook vaak van hun leidinggevenden een hoger target om te realiseren.
Niet elke vernieuwing leidt ook tot een verbetering. Je moet als bedrijf eerst de juiste vraagstukken vinden voordat je de juiste strategische koers kunt bepalen. Maar hoe vind je de problemen die het waard zijn om op te lossen? En tot hoe ver in de toekomst kun je gaan?
Vraag een marketeer vandaag welke marketingkanalen hot & happening zijn en de kans is groot dat je e-mailmarketing niet hoort. Het heeft zeker nog wel een plaats in de marketingmix, maar als gevestigd kanaal krijgt e-mailmarketing vaak weinig aandacht.
Toch is e-mail is ook vandaag nog altijd een essentieel marketingmiddel, mits je het goed aanpakt: met een relevante boodschap, op het juiste moment verzonden.
Klanten die zich met innovatie bezig houden, hebben vaak meerdere juridische vraagstukken. Ze kloppen met steeds uiteenlopendere vragen aan bij Deloitte: om inzicht te krijgen in de rol van Intellectueel Eigendom binnen hun organisatie, voor een overzicht van de lokale en internationale juridische kaders — bijvoorbeeld op het gebied van sustainability en Food Law — en voor de juridische aspecten van digitale transformatie. De teams van Pelkmans en van Velzen functioneren als strategische partner voor ondernemende organisaties. Veel meer dan alleen een juridische analyse, bieden ze een helikopterview op de markt.
Thuis op kantoor – De projectinrichter van de Noordkop
Een werkomgeving waarin iedereen zich thuis voelt draagt bij aan werkplezier en betere prestaties. Dat is voor ons de essentie van projectinrichting. Daarom kijken we goed naar de verschillende activiteiten en werkzaamheden en verplaatsen we ons in de eindgebruiker. Niet de producten, maar de mensen staan centraal in de oplossingen die we bieden.
Per jaar verbruiken we wereldwijd de voorzieningen van 1,6 aardbollen. De urgentie voor circulair ondernemen is duidelijk, en groot, en het maakt geen verschil of je ecologische of economische motieven hiertoe hebt. Op dit moment verbruiken we per jaar 1.6 ‘aardes’. We putten de aarde uit ten opzichte van toekomstige generaties. Het goede nieuws is dat overstappen naar een circulaire economie nu al allerlei voordelen biedt. Maar waar begin je? Hoe maak je de juiste stappen die jouw bedrijf daadwerkelijk verder helpen?
While the world works on containing the pandemic, businesses do whatever is needed to ensure business continuity and survival. In the long term, responding and recovering won’t be enough, however. To grow and thrive in a post-COVID-19 world, swift digital transformation into a pandemic-proof organisational model is vital.
The digital trends of today put high demands on the commerce solution employed. Brands growing their e-commerce as well as brands launching their first webshop will certainly have heard of Salesforce Commerce Cloud (SFCC). How well SFCC will fit your specific needs will depend on your products, market, digital maturity and digital ambitions.