Landingspagina

brand
Landingspagina

Landingspagina

De spin in het web van iedere (online) campagne is de landingspagina. Een effectieve landingspagina converteert bezoekers van je website naar betalende klanten. Vooral voor campagnes waarbij je online je producten of diensten wilt vermarkten, geldt dat een kwalitatief hoogwaardige landingspagina echt onmisbaar is.

Waarom heeft ook jouw campagne een landingspagina nodig?

Zonder een succesvolle landingspagina is iedere serieuze online campagne, groot of klein, gedoemd om te mislukken. Je kunt nog zo veel banners, advertenties op social media of andere lokmiddelen inzetten, zonder landingspagina zullen alle bezoekers die je ermee trekt, nooit worden omgezet in betalende klanten. Het is dan alsof je een grote, dure winkel hebt gebouwd maar de kassa bent vergeten. Je verspilt dan je marketingbudget.
Een goede landingspagina zorgt er niet alleen voor dat bezoekers wél veranderen in betalende klanten of lead. Een landingspagina zorgt er zelfs voor dat het werven van klanten een automatisch proces wordt, zolang er maar traffic naar je site komt.

De belangrijkste voorwaarde: traffic

Zoals je campagne niet zonder landingspagina kan, kan je landingspagina niet zonder traffic. Als er niets te converteren valt, wordt het een lastig verhaal. Naast een uitstekende landingspagina zul je dus altijd een manier moeten vinden om bezoekers naar die pagina te krijgen. Ook dit is een proces dat te automatiseren valt. Besef daarbij wel dat het creëren van traffic geld, tijd en moeite kost. Je moet bereid zijn om ze alledrie te investeren. Als je dat bent, kun je starten met het vormgeven van jouw landingspagina.

Hoe kom ik aan een goede landingspagina?

Als je eenmaal overtuigd bent van het belang van een perfecte landingspagina voor jouw online campagne, doemt de volgende vraag aan de horizon: hoe zet je deze op? Een goede landingspagina bouw je immers niet zomaar. Het valt niet mee om website-bezoekers binnen één bezoek te veranderen in betalende klanten. Je hebt er een hoop expertise voor nodig, of de tijd (en het geduld) om die expertise op te doen.

5 Tips voor een goede landingspagina

  1. Benoem je doelgroep en hun uitdaging.
  2. Ga in op die uitdaging: wat zijn de gevolgen? Pijnpunten?
  3. Leg uit wat je daarom aanbiedt en waarom jij een geschikte partij bent.
  4. Welke actie kunnen ze ondernemen? En hoe urgent is het?
  5. Communiceer helder. Geen moeilijk jargon, maar de taal van je doelgroep.

Label A Logo
Label A
Digitaal bureau Landingspagina's

Design, Development & Data onder één dak

We zeiden al, Design Development en Data onder één dak! Ieder succesvol digitaal product vertaalt de ambities van jouw organisatie naar een aansprekende interface en een sterk digitaal kloppend hart.

Bekijk de proposities van Label A
Deloitte logo
Deloitte Digital
Financiële sector Landingspagina's

Robotics-as-a-Service van Deloitte – de lusten maar niet de lasten van RPA

Deloitte introduceert een unieke Robotics-as-a-Service: beveiligd volgens de hoogste cyberstandaarden, multi-client en gemakkelijk als abonnementsvorm af te nemen. “RaaS biedt organisaties zo wel de lusten maar niet de lasten”. We praten met de twee mensen achter de nieuwe propositie, Martijn Kösters, Partner BPS & CARE) en Youssef Essaghir, Senior RPA Consultant.

Bekijk de landingspagina hier

Zo begin je met het ontvangen van leads

Als je die expertise niet bezit en niets aan het toeval wilt overlaten, is het verstandig een professional in de arm te nemen om jouw campagne tot een succes te maken. Door onderstaand contactformulier in te vullen kun je, op een moment dat het jou het best uitkomt, in contact komen met onze professionals. Het vormgeven van jouw perfecte campagne gebeurt vervolgens in drie stappen:

  1. Je vult onderstaande contactformulier in en belandt direct bij ons op de agenda, op het door jou gekozen moment.
  2. We nemen op het gewenste moment contact met je op om al jouw wensen en doelstellingen in kaart te brengen.
  3. We ondersteunen van A tot Z: van marketingconcept, aanbod, scherpe teksten, lay-out en Google-vermelding, tot traffic-generatie met SEO, SEA en Facebook, en conversieoptimalisatie.

Bij de begeleiding van jouw campagne gaan wij persoonlijk te werk. We kijken met een professionele blik naar wat jij met de campagne wilt bereiken en zijn scherp op de perfecte uitvoering ervan. Hierdoor verzeker je je van effectieve online marketing die aansluit bij jouw behoeften, zodat jij je kunt focussen op waar je het best in bent: je klanten goed van dienst zijn. Je campagne zorgt zo voor een continue stroom van leads.

Benieuwd wat we voor jou kunnen betekenen? Vul het contactformulier in en maak direct een telefonische afspraak!

Laden...