Een whitepaper informeert potentiële klanten en zorgt voor sneller klantcontact. Lees verder over onze dienst whitepapers.
Osudio – Europse e-business specialist
Whitepapers. Amerikaans-Engels, op basis van interviews met specialisten, over omnichannel, e-commerce, PIM en innovatie. Gericht op groothandels, fabrikanten, retail en FMCG. Download direct.
Bedrijven waarvoor Bloeise ook whitepapers heeft geschreven:




QS solutions – IT specialist
Blogs. Via digitaal bureau iMood. Nederlands op basis van interviews met specialisten, over cyber security, digitale samenwerkplek, identity & accessmanagement en customer engagement. Gericht op middelgrote en grote bedrijven. qssolutions.nl.
Info.nl – creatief technologiebureau
Blogs. Nederlands op basis van interviews en desk research, over agile, DNSSEC, digitale transformatie en human centred design. Gericht op vooruitstrevende bedrijven. Info.nl.
Een website vormt de eerste indruk die potentiële klanten van je hebben. Een goed verhaal overtuigd. Lees verder over onze dienst websiteteksten.
Triple A Risk Finance – Financiële sector
Websiteteksten. In opdracht van iMood. Nederlands op basis van interviews en desk research, over financiële diensten, wetgeving, data science, HR en specifieke proposities, Gericht op banken, pensioenfondsen, pensioenuitvoerders, verzekeringsmaatschappijen en ondernemingen. AAA-Riskfinance.nl.
North Sea Offshore evenement
Websiteteksten en artikelen. In opdracht van Ontwikkelbedrijf NHN. Nederlands op basis van interviews met workshoporganisatoren, over ons, programma en sponsormogelijkheden. Gericht op offshore-bedrijven. Northseaoffshore.com.
“Bloeise begeleidde bij ons de ontwikkeling van een compleet nieuwe website. We wilden een jonge, moderne website die onze toekomstige werknemers aanspreekt. Thomas hielp ons bij selectie van de site ontwerper, de conversiedoelen, sitestructuur en de content. De teksten schreef hijzelf. We zijn tevreden met het eindresultaat!”
De Ruiter Network Company – ICT bedrijf
Websiteteksten en projectondersteuning. Nederlands op basis van interviews met specialisten, over ons, producten, diensten, werken bij, customer cases en collega’s aan het woord. Gericht op bedrijven in Noord-Hollland. Networkcompany.nl.
Bedrijven waarvoor Bloeise ook websiteteksten heeft geschreven:















Een landingspagina zet bezoekers om in leads en klanten. Lees verder over onze dienst landingspagina.
Slim-zakendoen.nl – HP
Landingspagina’s, downloads, social toolkit en e-mails. Via conversiebureau Booming. Nederlands op basis van desk research, over GDPR, printing, security, DaaS, ransomware en HP producten. Gericht op middelgrote bedrijven. Slim-zakendoen.nl.
Windcentrale – energiecoörperatie
Nurture mails. Nederlands op basis van desk research en interviews, over energie, investeren en samenwerken. Gericht op consumenten. Windcentrale.nl.
Met nurture mails blijf je in gesprek met je klanten en vergroot je je conversie. Lees verder over onze dienst nurture mails. Bedrijven waarvoor Bloeise ook nurture mails heeft geschreven:


Workshops en kennisoverdracht
“…Jij ook bedankt voor een leerzame en wat mij betreft inspirerende avond. Vandaag de anderen er nog over gesproken en men was vol lof. Complimenten dus!” – Praxis Den Helder
“Aanrader!” VVV Top van Holland
“Bedankt voor de leerzame middag!” 52 graden Noorderbreedte
“Het zet je tot nadenken. Toegankelijke middag, goed tempo, praktisch!” Triade Den Helder
“Was een leuke en leerzame workshop!” Woningstichting Den Helder
Bedrijven waarvoor Bloeise workshops en uitleg heeft gegeven:






“Onze klant was zeer te spreken over de 3 persberichten die Thomas voor ze schreef. De lokale media pakte de persberichten goed op en de gehele campagne was een groot succes, mede dankzij Bloeise. Chapeau!”
Frank Buschman
Smeders
“Zakelijk bloggen deed ik al wel, maar er zat weinig structuur in en al helemaal geen regelmaat. Toen ik informatie las over de cursus B2B bloggen van Bloeise kreeg ik daar direct een goed gevoel bij, met name vanwege de persoonlijke begeleiding. Dat was dan ook de reden dat ik voor deze cursus heb gekozen. Ik heb geen spijt gehad van mijn keuze!
Iedere week behandelden we verschillende onderwerpen en kreeg ik tips en opdrachten die ik direct in de praktijk toe kon passen. Nu ik de cursus heb afgerond weet ik welke artikelen ik moet schrijven en wie mijn lezers zijn. Daarnaast is de kwaliteit van wat ik schrijf omhoog gegaan en schrijf ik met meer regelmaat.”
Johan Kornet, Groot Jebbink