Zoekmachine adverteren (SEA)
Betaald zoekverkeer voor jouw website of webshop met maximaal rendement. Zet Google Adwords of Bing in om direct meer omzet en resultaat te krijgen.
Meteen bovenaan in Google
Meer kwalitatieve bezoekers betekent meer omzet en leads via je website of webshop. De keuze voor adverteren in een zoekmachine (SEA) zoals Google of Bing is daarom snel gemaakt. Vanaf je eerste campagne zie je direct het verkeer toenemen. Maar na de eerste campagne merk je al snel dat er meer bij komt kijken. Hoe spreek je de juiste doelgroep aan met de juiste boodschap? Hoe kies je het juiste moment in het koopproces? En bovenal: hoe haal je maximaal rendement uit je budget?
Adverteren in Google of Bing? Zo werkt het
Met alleen meer websitebezoekers ben je er nog niet. Om bezoekers te converteren naar klanten, moet alles optimaal worden afgestemd. Dus het zoekwoord niet alleen in de advertenties zetten, maar ook in de landingspagina’s. Dezelfde titels en beloften gebruiken. Rekening houden met regio, device, taal en dag van de week. En omdat elk zoekwoord voor een ander moment in het koopproces kan staan, kun je ook andere landingspagina’s nodig hebben. Voor een maximaal rendement van je advertentiebudget heb je een SEA-strategie nodig die precies bij jouw branche past.
Adwords campagnes zijn vaak maar beperkt opgezet. Dan wordt er budget verspild of mis je potentiële omzet. Met de juiste aanpak krijg je meer rendement.
Het is tijd voor een gedegen SEA-strategie als je:
- Moeite hebt de juiste doelgroep te vinden
- Wel meer verkeer krijgt maar niet meer omzet
- Meer rendement uit je advertentiebudget wilt halen
- Al je online marketingkanalen beter op elkaar wilt afstemmen
- Merkt dat je de verkeerde advertenties toont op het verkeerde moment.
Google specialist met kennis en ervaring in jouw branche
Wij hebben jarenlang ervaring met zoekmachine adverteren in uiteenlopende branches en voor diverse doelgroepen.
Meer weten over deze dienst?
Neem contact op voor een kennismakingsgesprek met Thomas.
Ik hoor graag van je: Wat wil je precies bereiken? Welke kansen zie je? Waar loop je tegenaan?
Ik vertel je graag: Hoe je dat bereikt. Hoe je die kansen pakt. Hoe je die problemen oplost.
Plan direct een afspraak in mijn agenda of stuur een bericht – Tot snel! – Thomas