De toekomst van winkelen: what’s in store? | The Economist

brand
De toekomst van winkelen volgens The economist

De toekomst van winkelen: what’s in store? | The Economist

Deze video kreeg ik in de mailbox van retail professor  Cor Molenaar met de toelichting: Deze video is echt een “must” voor iedereen in de retail en e-commerce. En inderdaad, je krijgt een scherpe blik op de toekomst van winkelen: van de geschiedenis van winkelen, de impact van online, social commerce, China’s 1 platform aanpak voor search + social + commerce + payment (+ games!), tot data, privacy, Shopify, Nike, Black Friday en D2C. In 14 minuten ben je weer helemaal bij als retailer.

Thomas Lapperre

Eigenaar Bloeise. Neemt altijd de zakelijke insteek. Schrijft over organisatie, IT infrastructuur en innovatie. Voor digitale bureaus, IT-bedrijven en mkb-bedrijven. Link met mij op LinkedIn.
Alle artikelen van Thomas Lapperre

Reacties

0 Reacties

Geef een reactie

Je e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *