Zakelijke Facebookpagina opzetten
Een eigen Facebookpagina voor je bedrijf of organisatie opzetten is relatief makkelijk gedaan. Lees anders het artikel een zakelijke Facebookpagina opzetten. De stappen zijn makkelijk, maar de vertaalslag van jouw bedrijf naar Facebook kan een ander verhaal zijn. Hoe zorg je voor een uitsraling die past bij je bedrijf en jouw doelgroep aanspreekt? Hoe past Facebook in jouw bedrijf? Wat levert Facebook op?
Zakelijke Facebookpagina opzetten
Het opzetten van een Facebookpagina is het begin. De volgende stap is het vullen van de pagina. En daarna het uitnodigen van je persoonlijke vrienden. Het communiceren van je Facebookpagina via je andere kanalen met een eigen “vanity url“, zoals www.facebook.com/LoveDenHelder bijvoorbeeld. En dan de belangrijkste stap: het opzetten van een routine. Hoe vaak post je welke content? En hoe stuur je bij zodat je meer interactie krijgt?
Facebook is een zakelijk bedrijfsmiddel
Het zakelijk inzetten van Facebook kost tijd en geld. Het gaat niet om het aantal likes, maar om je uiteindelijke bedrijfsdoelstellingen. Bloeise helpt bedrijven met Facebook inzetten op een passende en efficiënte wijze. Niet alleen met het opzetten van een bedrijfspagina, maar ook met een training op locatie, het bepalen van een strategie en ondersteuning met Facebookacties en campagnes.
Wat kun je nog leren over Facebook? Edgerank – Story bumping & Last Actor – hoe krijg je meer organisch bereik – wat is relevante content voor jouw doelgroep – hoe waardevol is een like – adverteren op Facebook – Facebook apps inzetten – hoe krijg je meer interactie – wat mag wel en niet als actie op Facebook