Marketingadvies

brand
Marketingadvies

Marketingadvies

Doe ik het wel goed? Veel mensen die verantwoordelijk zijn voor marketing vragen zich dat af. Zet ik onze marketingmiddelen en media optimaal in? Wat moet ik met dit nieuwe kanaal? Waar leg ik mijn prioriteiten? Reset jezelf van tijd tot tijd met een verfrissende marketing-sparringsessie. Bloeise biedt laagdrempelig marketingadvies: een telefonische een-op-een waarin je feedback, tips en uitleg krijgt. Voor B2B en B2C. Plan direct zelf je afspraak met een marketingexpert.

Meer slagkracht met één-op-één marketingadvies

Marketingadvies voor ieder marketingvraagstuk door BloeiseSEA, SEO en SEM, content marketing en inbound marketing, customer experience en storytelling… de marketingbegrippen, trends en hypes buitelen over elkaar heen. En het voelt allemaal als opgeklopte room. Buzzwoorden. Je bent niet de enige marketingmedewerker of –manager die zich af en toe achter het oor krabt. Het gevoel dat technologische vernieuwing en marktetingtrends je op de hielen zitten, is universeel. Laat je niet opjagen. Kijk waar je staat en waar je heen wil. De weg ernaar toe helpen we je graag mee. Boek in enkele stappen een extra paar ogen om nuchter naar de materie en jouw context te kijken. Dat helpt je om zin van onzin te scheiden en snel effectieve meters te maken met je marketing.

Een marketingadvies van Bloeise biedt jou:

  • Een frisse, objectieve en onafhankelijke blik op jouw specifieke situatie
  • Professioneel marketingadvies van iemand die jouw uitdagingen en vraagstukken kent
  • Focus op snelle uitvoerbaarheid en aantoonbaar resultaat
  • Praktische tips uit de praktijk, kritische vragen, handvatten om marketing in de organisatie te verankeren

Thomas Lapperre
Meten is weten. Maar wat doe je er vervolgens mee? Bloeise marketingadvies is géén lang en geldverslindend marketingadvies traject, maar een praktische marketingsessie op maat met de focus op resultaat. Nét even die twist in je denkrichting, die optie die je over het hoofd zag, die onbetaalbare tip, die waardevolle bevestiging van wat je zelf al vermoedde.

B2B_blogger_Thomas_Lapperre_Bloeise
Marketingspecialist Thomas Lapperre

  • Geeft sinds 2002 workshops en presentaties over e-business, social media en online marketing, Facebookmarketing, SEO en SEA;
  • Deelt kennis met de lezers van Emerce en Dutchcowboys
  • Heeft honderden bedrijven geholpen met hun marketing via Bloeise

Zo werkt het

  1. Je bestelt een marketingsessie en betaalt handig met iDEAL.
  2. Direct na betaling plan je zelf de afspraak in. Deze kun je altijd aanpassen.
  3. Op de sessie krijg je praktische input op je marketingvraag en bespreken we hoe jij direct verder komt. 

iDEAL-Payoff-1-groot

Nuchter marketingadvies vanuit concrete marketingdilemma’s

Je website wordt prima bezocht, maar bestellingen blijven uit. Wat doe je verkeerd? Bereikt je AdWord-campagne jouw doelgroep wel? Wat moet je nu met Instagram en Snapchat doen? Is het al tijd voor een app of juist een mobiele website?

Marketingsessie op maat - van denken naar doenSamen brengen we scherp in kaart welke tools en media passen bij jouw doelgroep, doelstellingen, bedrijf en aanbod. Offline en online marketing, owned / paid / earned media. We kijken hoe je de inzet van je middelen optimaliseert en hoe je de resultaten objectief meet en verbetert. Terug naar de kern, om daarvandaan spijkers met koppen te slaan.

Thomas Lapperre
Marketing van nu is geen hocus pocus, het is een kwestie van praktisch toepassen.

Bloeise marketingadvies geeft helderheid en handvatten als:

  • Jouw bedrijf al jaren werkt zonder doelstellingen en je toch de behoefte hebt aan houvast
  • Je denkt aan de gang te moeten gaan met de nieuwste online marketingmiddelen en je  hebt daar eigenlijk helemaal geen tijd voor
  • Jouw marketingafdeling steeds maar taken erbij krijgt en de prioriteiten continu lijken te wisselen
  • Je merkt dat je online marketingresultaten achterblijven bij de verwachtingen
  • Je hebt behoefte aan eerlijke, objectieve feedback over je online en offline marketing
  • Je wilt nieuwe plannen en ideeën toetsen en wilt sparren met een ervaren marketingspecialist

Laagdrempelig model voor hoogwaardig advies over jouw marketing

Thomas Lapperre
Iedereen zit online, maar wat willen je klanten? Kijk eerst naar wat werkt en waar je klanten blij van worden. Dan komt online vanzelf, maar dan op een manier die aansluit bij de klantwens.

Doe je voordeel met dit laagdrempelige model voor een hoogwaardig marketingadvies, op jouw moment, toegesneden op jouw vraagstelling. Meld je online aan en boek je persoonlijke marketingsessie op een door jou in te stellen datum en tijdstip.

Bij de aanmelding kun je jouw vraagstuk omschrijven en eventuele bestanden uploaden. Met je betaling bevestig je je boeking en kun je de sessie zelf plannen. Je krijgt direct een bevestiging. Onze marketingspecialist bereidt zich voor en belt je op het door jou aangegeven moment. Tijdens de sessie kun je tegen korting een vervolgsessie plannen, maar dat is vaak niet nodig.

Typische vragen voor een marketingsessie:

  • “Ik heb een marketingplan geschreven. Zal dit goed werken om ons doel te bereiken?”
  • “We hebben te weinig klanten. Graag praktisch marketing advies om direct klanten en omzet te krijgen.”
  • “Ik wil starten met Facebook. Waar begin ik? Wat zijn snelle tips om likes, content en interactie krijgen?”
  •  “We denken na over adverteren. Hoe zorg ik dat we slim met ons budget omgaan?”
  • “Hoe kan ik effectiever werken als marketingmedewerker? Ik wordt overspoeld met verzoeken, nieuwe taken en tools.”

Meer weten over deze dienst?

Neem contact op voor een kennismakingsgesprek met Thomas.

Thomas Lapperre

Ik hoor graag van je: Wat wil je precies bereiken? Welke kansen zie je? Waar loop je tegenaan?
Ik vertel je graag: Hoe je dat bereikt. Hoe je die kansen pakt. Hoe je die problemen oplost.  
Plan direct een afspraak in mijn agenda of stuur een bericht – Tot snel! – Thomas