Copywriting (+1) De toekomst van online strategie: de impact van Generative Engine Optimization Terwijl marketingprofessionals nog worstelen met de gevolgen van Google’s AI Overviews in Nederland, staat er al e […]
Copywriting (+2) Microcopy, snelheid en scrollgedrag: de onzichtbare krachten achter conversie Kleine aanpassingen aan landingspagina’s maken vaak het grootste verschil. Ontdek hoe subtiele elementen de weg wi […]
Copywriting (+3) Wat is GEO-content en hoe maak je die snel en efficiënt? Terwijl je nog bezig bent met SEO voor Google, zijn je concurrenten al aan het optimaliseren voor zichtbaarheid in ChatG […]
Copywriting “In afwachting op uw reactie, verblijf ik” – Traditioneel afsluiten of vernieuwen? De traditionele manier om een brief of e-mail in het Nederlands af te sluiten is nog altijd met “In afwachting op […]
Copywriting Schrijf je maanden met een hoofdletter? Nee, wel in het Engels Lekker een brief aan je lief aan het typen en benieuwd of je maanden met een hoofdletter schrijft? Nee, in het Nederland […]
Copywriting (+2) AI gids voor copywriting AI copywriting is een interessant hulpmiddel dat schrijvers en marketeers helpt om efficiënter en effectiever content te […]
Copywriting (+1) Whitepaper geschreven? Zo haal je er maximaal profijt uit Een goede whitepaper is niet zo makkelijk om te schrijven. Je moet behoorlijk wat onderzoek doen en tijd investeren om i […]
Copywriting (+1) Regelmatig bloggen? Zo doe je dat In deze tijd van razendsnelle veranderingen zou je bijna gaan denken dat bloggen iets van het vorige decennium is. Uit o […]