OnPage SEO: 7 Tips

Gastblog door odo Redactie
Tegenwoordig maken steeds meer bedrijven gebruik van een SEO-campagne bij het positioneren van een bedrijf op het internet. SEO is natuurlijk een belangrijke online marketing instrument die helpt bij het behalen van een bepaalde doelstelling of ter wel conversie. SEO kan weer worden verdeeld als Onpage SEO en Offpage SEO. Onpage SEO is met name gericht op de kwaliteit van de website zelf.
Hierbij kan er bijvoorbeeld worden gedacht aan de content die op de website te vinden is. Anderzijds is Offpage SEO de autoriteit die een website heeft. Aan de hand van deze aspecten met betrekking tot de algoritmes van Google wordt de positie van een website bepaald.
Voor bedrijven wordt het steeds belangrijker om zich te richten op Onpage SEO. In de voorgaande jaren lag de focus grotendeels bij Offpage SEO activiteiten. Dit zorgde er bijvoorbeeld voor dat de content op de website een lage mate van kwaliteit had. Na bepaalde algoritmeveranderingen is het belang van kwalitatieve content ook zeer belangrijk geworden bij de positionering van een website of webwinkel. Hieronder zijn een aantal Onpage SEO tips weergegeven die zeer gemakkelijk kunnen worden toegepast bij een website:
Goed gevonden worden in Google. Het is oh zo belangrijk, maar veel bedrijven en organisaties…
Search Engine Optimization (SEO), Search Engine Advertising (SEA) en Search Engine Marketing (SEA) zijn termen…
Contentmarketing middelen Linkbuilding blijft de uitdaging waar contentmarketing goed bij kan helpen. Deze infographic laat…
Vragen? Opmerkingen? Geef je reactie: