Guide to Linkbuilding

12 ongebruikelijke tips voor linkbuilding

Ook al zet Google vol in op AI met RankBrain, linkbuilding blijft ontzettend belangrijk om goede posities te krijgen. Alleen dat ‘bedelen’ om links of een linkuitwisseling is een typische bezigheid die je liever uitbesteedt. Gelukkig zijn er ook andere manieren om mooie links te bouwen, hetzij onbekend of verrassend. Variërend van simpel tot pittig, volgen hier 12 ongebruikelijke tips voor linkbuilding.  (meer…)

    Website-aanmelden-bij-Google-zin-of-onzin

    Website aanmelden bij Google: zin of onzin?

    Je website is live. Moet je vervolgens nog je website aanmelden bij zoekmachines? Google of Microsoft? Of wordt je vanzelf gevonden? We bekijken hoe Google precies werkt en wat je zelf kunt doen om beter gevonden te worden.   (meer…)

      Hoe vindbaar is jouw website in Google

      Website beter vindbaar maken in Google: 10 tips

       

      Je website beter vindbaar maken in Google begint bij het realiseren dat het uiteindelijk om de bezoekers gaat. Je wilt de juiste mensen aanspreken, helpen met informatie en een actie laten doen op je site. Hou je de bezoeker in gedachte bij het inrichten van je website, dan volgt Google vanzelf. (meer…)

        SEO optimalisatie voor betere vindbaarheid en hogere posities in Google

        Rankings verhogen met PageRank, Trustrank en MozRank – 17 tips

        Voor Google werken links als een verkiezing: een dofollow link van een gerelateerde website naar jouw website is een stem. Hoe meer stemmen, hoe hoger je in Google komt. Maar niet alle links zijn gelijk en daarvoor zijn er een aantal rankings: Pagerank, Trustrank en MOZrank. We bekijken hoe je deze rankings kan verhogen en het effect op Google’s zoekresultaten.

        (meer…)

          SEO tekstschrijver voor SEO-teksten, zoekwoordonderzoek, meta-descriptions en effectieve content

          Waar let een SEO-tekstschrijver op?

          Een SEO-tekstschrijver schrijft de teksten die jouw bedrijf helpen met het hoog scoren in zoekmachines, terwijl de teksten fijn leesbaar blijven voor je bezoekers. De SEO-teksten zijn speciaal geschreven om hoog te eindigen in zoekresultaten in Google. Hierbij wordt rekening gehouden met het menselijke aspect, zodat de teksten bezoekers trekken die op je website blijven en zodoende overtuigd worden van je boodschap. (meer…)

            Online consumententrends 2017 door Bloeise

            10 Online consumententrends voor 2017

            2017 brengt hoop. Dat het soms toch anders voelt, vertelt veel over ons venster op de wereld. Een op de drie mensen ziet hun sociale netwerk als primaire nieuwsbron. Dat maakt van nepnieuws op sociale media het probleem van nu in het communicatietijdperk: we moeten een scherper beeld krijgen. Ook dit jaar toename in alles online, met de mobiel als afstandsbediening van onze digitale leven. Hier volgen de 10 online consumententrends voor 2017.
            (meer…)