Efficiënt nieuwe klanten vinden met het Touch-Tell-Sell model

De consument vandaag gebruikt allerlei apparaten en kanalen door elkaar. De aankoop van bijvoorbeeld een laptop online gaat daardoor over verschillende contactmomenten. Ondernemers en marketeers hebben vaak geen goed zicht over deze customer journey, waardoor ze veel kansen laten liggen. Met het Touch-Tell-Sell model van DQ&A zet je klantinzichten om naar efficiënte marketing. Zodat je efficiënt nieuwe klanten weet te vinden en bestaande klanten te binden. Kern van het verhaal? Je klant echt willen begrijpen.
Conversie website verhogen met deze 3 tips

Een hoge conversie behalen is een van de speerpunten van veel organisaties. Dit kan op het gebied van telefonische marketing zijn, maar bijvoorbeeld ook op je website. Het komt zeer geregeld voor dat organisaties een website hebben, waar bezoekers uiteindelijk niets kopen. Dit is zonde, want iedere bezoeker is immers een potentiële klant. In het bijzonder wanneer de bezoeker meerdere pagina’s bekijkt, alvorens hij of zij de website verlaat. Er zijn verschillende manieren om de conversie van je website te verhogen. In dit artikel geven we je drie handige tips om hieraan bij te dragen. Houd er overigens rekening mee…
Conversie van je blog verhogen? 3 tips!

Het gebruik van een blog op je website kan ontzettend leuk zijn. Je kunt bezoekers informeren over nieuwe producten, over bedrijfsprocessen, trends binnen je branche, en nieuwe producten of diensten van je bedrijf. Op deze manier houd je bezoekers betrokken bij je bedrijf! Echter, een blogartikel alleen is niet voldoende om hier ook daadwerkelijk voordeel uit te halen. Je wilt deze bezoekers immers aanzetten tot het doen van een aankoop of het aanvragen van een offerte. Kortom, je wilt de conversie van je blog verhogen! Er zijn verschillende manieren om voor een hogere conversie te zorgen. In dit artikel geven…
Conversie van je nieuwsbrief verhogen? 3 tips!

Er zijn verschillende manieren om bestaande klanten aan te zitten tot het doen van een nieuwe aankoop. Het gebruik van een nieuwsbrief is een van deze manieren! Met een nieuwbrief kun je bestaande klanten op de hoogte brengen van kortingsacties, nieuwe producten, enzovoorts. Door je nieuwsbrief op de juiste wijze in te delen, kun je klanten aanzetten tot het doen van nieuwe aankopen. Houd er echter rekening mee dat een nieuwsbrief ook averechts kan werken. Wanneer een nieuwsbrief te opdringerig op mensen overkomt, zullen zij deze minder snel lezen. Ook vergroot dit de kans dat zij overstappen naar een concurrent….
Marketing automation: waarom, hoe en wat

Steeds meer organisaties overwegen over te gaan op marketing automation. Waarom zou je iets immers handmatig doen, als het ook automatisch kan? Zeker voor bedrijven met een webwinkel is marketing automation interessant. Zij leveren vaak geen maatwerk, maar gestandaardiseerde producten. In plaats van klanten op te zoeken met een salesafdeling kan marketing automation worden ingezet. Onder marketing automation verstaan we het identificeren van klanten en het omzetten van deze leads in sales. Marketing automation is een zeer breed begrip. In dit artikel vertellen we je hier meer over!