

Leadgeneratie
Topic
Hier lees je meer over leadgeneratie en conversie naar leads. Leadgeneratie is een belangrijk onderdeel in het klantproces. Een bezoeker wordt een lead, een mogelijke klant die enige interesse heeft getoond. Dat kan zijn in de vorm van een contactverzoek, een download of een aanvraag. Die actie heet dan een conversie, maar een conversie kan ook een aankoop zijn, al dan niet door een bestaande klant. Leads staan aan het begin van de klantrelatie.
Wat is leadgeneratie en hoe werkt het?
Leadgeneratie is een term die in de wereld van de marketing al wel even mee gaat. Het is echter ook een term die met de opkomst van het internet meer en meer op het voorplan is beginnen treden. Vandaag de dag kan je als onderneming met een online aanwezigheid niet meer zonder een strategie voor het genereren van leads. Maar waarom is dat belangrijk? Hoe pak je dat nu exact aan? Wat kan je best vermijden? Lees hier verder over wat leadgeneratie is precies.


Conversie van je nieuwsbrief verhogen? 3 tips!

Lead nurturing per e-mail: een praktisch stappenplan
Wil je Online Groeien? Ontvang onze nieuwsbrief

Je leadconversie verbeteren met Google Optimize: werkt dat?

Vier cruciale tips voor de beginnende affiliate marketeer

Whitepaper marketing: Hoe haal je meer effect uit je whitepaper?4 praktijktips

Wat is CRM?

Hoe optimaliseer je een landingspagina? – 9 praktische tips

Datagedreven marketing en de keuze voor affiliate marketing

BusinessRocketeer: ‘Veel mkb-bedrijven laten grote kansen online liggen’ [interview]

Conversieoptimalisatie in de praktijk: zo beklim je de conversieladder

Review marketing: Zo krijg je veel meer en betere reviews

Werkspot: groeien met contentmarketing

Doelgroepen aanmaken in Facebook Ads
