

Leadgeneratie
Topic
Hier lees je meer over leadgeneratie en conversie naar leads. Leadgeneratie is een belangrijk onderdeel in het klantproces. Een bezoeker wordt een lead, een mogelijke klant die enige interesse heeft getoond. Dat kan zijn in de vorm van een contactverzoek, een download of een aanvraag. Die actie heet dan een conversie, maar een conversie kan ook een aankoop zijn, al dan niet door een bestaande klant. Leads staan aan het begin van de klantrelatie.
Wat is leadgeneratie en hoe werkt het?
Leadgeneratie is een term die in de wereld van de marketing al wel even mee gaat. Het is echter ook een term die met de opkomst van het internet meer en meer op het voorplan is beginnen treden. Vandaag de dag kan je als onderneming met een online aanwezigheid niet meer zonder een strategie voor het genereren van leads. Maar waarom is dat belangrijk? Hoe pak je dat nu exact aan? Wat kan je best vermijden? Lees hier verder over wat leadgeneratie is precies.


De kracht van een sterke online leadgeneratie strategie

Met uitstekende content een thought leader worden
Wil je Online Groeien? Ontvang onze nieuwsbrief

Je B2B-propositie interessant maken met het Proposition Canvas

CRM-trends dit jaar: de belangrijkste ontwikkelingen op een rij

De basis van B2B contentmarketing en het verschil met B2C contentmarketing

Sponsored content tips voor adverteerders

Groeien als mkb-bedrijf: welke marketing heb je wel en niet nodig?

Growth hacking: met minimale investeringen naar maximale groei

Slim innoveren: hoe doe je dat?

Groeien met e-commerce: de rol van productinformatie en PIM

Snel een complex verhaal vertellen? Gebruik animatie!

Reclamestrategie: de juiste mix vinden

In vier stappen naar een redactieformule voor jouw perfecte digitale nieuwsbrief
