Google featured snippet - aanbevolen fragmenten

Featured Snippets in Google: zo werkt het en zo kom je met je site in Google

Wanneer je een vraag intikt op Google komt het steeds vaker voor dat je het antwoord al in Google zelf ziet staan. Positie 0. Informatie van de website die het beste rankt weergeeft Google namelijk in een zogenaamde ‘feature snippet’. Dat verhoogt je websiteverkeer en geeft jouw website extra positieve aandacht. Zo krijg je feature snippets.  (meer…)

    typemachine. Wat zijn de verschillen tussen tekstschrijvers en seo-schrijvers

    Tekstschrijver, SEO-schrijver of content marketeer: wat zijn de verschillen?

    Ben je op zoek naar een specialist voor het schrijven van (web)teksten? Waarschijnlijk ben je dan al verschillende beroepsomschrijvingen tegengekomen! De een noemt zich tekstschrijver, de ander een SEO-schrijver en weer een ander beschrijft zijn of haar functie als dat van een content marketeer. Zoom je echter verder in op de verschillende functies, dan zijn er een aantal belangrijke verschillen op te merken. In dit artikel beschrijven we deze verschillen. Zo geven we je een goed beeld van het type specialist welke past bij wat je zoekt! Een tekst van een tekstschrijver is namelijk niet hetzelfde als een tekst van een SEO-schrijver. (meer…)

      Online shoppen of fysiek winkelen - het verschil is in beleving en tast

      70% van de jongeren shopt mobiel

      Ingezonden persbericht

      42% van de Nederlandse consumenten heeft weleens via Aziatische webshops geshopt

      Ede, 15 november 2017

      Het is geen geheim dat de Nederlandse e-commercesector al geruime tijd in de lift zit en indrukwekkende groeicijfers laat zien. Inmiddels koopt bijna 90% van de Nederlanders weleens iets online, geeft een online koper in het eerste half jaar van 2017 gemiddeld € 757,- uit bij webshops en wordt op totaalniveau 23% van alle consumentenbestedingen aan producten en diensten[1] online uitgegeven. De komende vijf jaar verwacht de Nederlandse consument alleen maar meer online te gaan besteden. Opvallend is dat hij hiervoor vaker zijn mobiel zal gebruiken, en dat hij vaker over de grenzen bij buitenlandse webshops gaat kopen. Dit blijkt uit het ShoppingTomorrow Consumentenonderzoek dat GfK in opdracht van ShoppingTomorrow uitvoerde onder een representatieve steekproef van ruim 5.000 Nederlanders. (meer…)

        Media Info Groep breidt dienstenpakket uit met PR-platform Faselis

        Media Info Groep breidt dienstenpakket uit met PR-platform Faselisopbrengst en uitvoering van hun communicatiestrategie. Media Info Groep heeft de exclusieve rechten verworven om het cloud-based PR-platform Faselis in Nederland aan te bieden. Het ondersteunen van PR-professionals bij het distribueren van hun persberichten is een logische stap voor het media monitoringbedrijf dat al honderd jaar bedrijven inzicht geeft in de opbrengst en uitvoering van hun communicatiestrategie.  (meer…)

          Blog over Google vindbaarheid optimalisatie en linkbuilding en seo uitbesteden

          Bloeise zoekt Online tekstschrijver – Thuiswerk freelance / parttime

          Deze vacature is nu gesloten. Nieuwe sollicitaties worden niet meer behandeld. Iedere sollicitant krijgt persoonlijk bericht. Hartelijk dank voor alle reacties. 
          (meer…)

            mercedes auto - relatiegeschenken voor imago en branding

            Branding voor beginners: 4 tips voor een sterker imago

            Iedere ondernemer weet dat je een naam en een logo nodig hebt om jezelf in de markt te zetten. Want zonder een sterk imago weet niemand wie je bent en waar je voor staat. Maar branding gaat veel verder dan simpelweg je logo op ieder bedrijfsmiddel en poststuk stempelen. Vier tips om je bedrijfsimago te versterken.

            (meer…)