Starten Google Adwords Kosten Bepalen Budget

De kosten van adverteren in Google Adwords (SEA) bepaal je zo  

Een ding is zeker bij Google Adwords: het geld dat je investeert ben je kwijt. Wanneer je met Adwords begint, doet Google er alles aan om jouw je budget afhandig te maken. Dure zoekwoorden en ‘wij stellen alles wel voor je in’. Die gratis Adwords voucher en coupon ten spijt, want die gelden nu pas wanneer je echt eigen budget gebruikt. De grote vraag is natuurlijk: wat kost Adwords en wat levert het op? In dit blog geven we je handvatten om Adwords economisch in te zetten.

(meer…)

    Brein met woorden erin over contentmarketing

    Hoe werkt contentmarketing in het MKB?

    Contentmarketing is hot! Niet alleen grote bedrijven houden zich vaker met contentstrategieën bezig, ook voor het MKB biedt dit mogelijkheden. Door contentmarketing op een slimme manier in te zetten, komen klanten sneller in de volgende stap naar jouw einddoel: conversie. Daarnaast zorg je ook voor betrokkenheid en een optimale klantbeleving, waardoor klanten sneller terugkeren en jouw bedrijf actiever zullen promoten. In dit artikel krijg jij praktische tips om contentmarketing succesvol in te zetten voor jouw MKB-bedrijf.

    (meer…)

      MozRank logo met radartjes

      MozRank: wat is een goede score en hoe verhoog ik deze?

      Om je website goed gevonden te laten worden in Google, doe je aan Search Engine Optimazation (SEO). SEO is een combinatie van techniek, kwalitatief goede content en een sterk linkprofiel. Iedere link naar je website telt als een stem. Des te meer stemmen je voor een website verzameld hebt, des te hoger staat je website in de zoekresultaten. Maar de link van een Nu.nl is veel waardevoller dan die van je lokale hockeyclub. Tenzij je een lokale sportwinkel bent. In dit artikel bekijken we de MozRank, waarmee de waarde van je linkprofiel wordt geduidt.

      (meer…)

        Google featured snippet - aanbevolen fragmenten

        Featured Snippets in Google: zo werkt het en zo kom je met je site in Google

        Wanneer je een vraag intikt op Google komt het steeds vaker voor dat je het antwoord al in Google zelf ziet staan. Positie 0. Informatie van de website die het beste rankt weergeeft Google namelijk in een zogenaamde ‘feature snippet’. Dat verhoogt je websiteverkeer en geeft jouw website extra positieve aandacht. Zo krijg je feature snippets.  (meer…)

          typemachine. Wat zijn de verschillen tussen tekstschrijvers en seo-schrijvers

          Tekstschrijver, SEO-schrijver of content marketeer: wat zijn de verschillen?

          Ben je op zoek naar een specialist voor het schrijven van (web)teksten? Waarschijnlijk ben je dan al verschillende beroepsomschrijvingen tegengekomen! De een noemt zich tekstschrijver, de ander een SEO-schrijver en weer een ander beschrijft zijn of haar functie als dat van een content marketeer. Zoom je echter verder in op de verschillende functies, dan zijn er een aantal belangrijke verschillen op te merken. In dit artikel beschrijven we deze verschillen. Zo geven we je een goed beeld van het type specialist welke past bij wat je zoekt! Een tekst van een tekstschrijver is namelijk niet hetzelfde als een tekst van een SEO-schrijver. (meer…)

            Online shoppen of fysiek winkelen - het verschil is in beleving en tast

            70% van de jongeren shopt mobiel

            Ingezonden persbericht

            42% van de Nederlandse consumenten heeft weleens via Aziatische webshops geshopt

            Ede, 15 november 2017

            Het is geen geheim dat de Nederlandse e-commercesector al geruime tijd in de lift zit en indrukwekkende groeicijfers laat zien. Inmiddels koopt bijna 90% van de Nederlanders weleens iets online, geeft een online koper in het eerste half jaar van 2017 gemiddeld € 757,- uit bij webshops en wordt op totaalniveau 23% van alle consumentenbestedingen aan producten en diensten[1] online uitgegeven. De komende vijf jaar verwacht de Nederlandse consument alleen maar meer online te gaan besteden. Opvallend is dat hij hiervoor vaker zijn mobiel zal gebruiken, en dat hij vaker over de grenzen bij buitenlandse webshops gaat kopen. Dit blijkt uit het ShoppingTomorrow Consumentenonderzoek dat GfK in opdracht van ShoppingTomorrow uitvoerde onder een representatieve steekproef van ruim 5.000 Nederlanders. (meer…)