

Facebook marketing voor bedrijven
Topic
Wat is Facebook Marketing?
Facebook marketing is de bedrijfsmatige inzet van Facebook, B2C of B2B. Facebook marketing ondersteunt branding, engagement en conversie. Met een zakelijke bedrijfspagina toon je berichten aan je fans, creëer je interactie en feedback, en krijg je kliks naar je website. Voor bereik zijn steeds meer betaalde advertenties nodig.
Lees verder: artikelen over Facebook Marketing en Facebook tips voor meer interactie op je Facebookpagina, Facebook adverteren en Facebookmarketing: Waarom, Hoe en Wat.
Wat zet je in voor Facebookmarketing?
Zakelijke Facebookpagina opzetten
Alles over Facebook ads
Opstarten, kosten, doelgroepen, checklist relevantiescore en alle segmentatieopties.
Stap voor stap starten met Facebook ads
SWOT analyse: adverteren op Facebook
Kosten van adverteren op Facebook
Aangepaste en vergelijkbare doelgroepen
Checklist: De relevantiescore van je advertenties verbeteren
DOWNLOAD Facebook voor bedrijven checklist
Alles om snel en effectief je Facebookpagina goed live te zetten

Facebook marketing in 60 minuten
€ 12,50 via Bol.com
Uitstekend boek om te beginnen met adverteren op Facebook. Zet je aan het denken over je Facebookdoelstellingen. Wat wil je nu uiteindelijk bereiken? Dit boek legt je in 60 minuten de basisprincipes uit.
Geschreven door Marcel van der Heijden, oprichter a friend of mine?, het eerste Facebookmarketingbureau van Nederland. Bekijk hier op Bol.com.


Doelgroepen aanmaken in Facebook Ads

Facebook paginanaam aanpassen: standaard en bij meer dan 200 likes met Hola
Wil je Online Groeien? Ontvang onze nieuwsbrief

Adverteren op Facebook: Stap voor stap starten

Wat zet je in voor facebookmarketing? 22 handige tips

Hoe zet je nu Facebook marketing voor in? Best principles

Facebookmarketing: Waarom, Hoe en Wat precies?

Wat kan Facebook doen voor jouw bedrijf?

Wat zijn de kosten van adverteren op Facebook?

Waarom adverteren op Facebook: een SWOT analyse

Facebook URL instellen voor je bedrijfspagina doe je zo

Facebook voorwaarden kun je zelf stellen… maar niet via een copyright post

Meer organisch bereik op Facebook: 5 tips

Meer interactie op Facebook: 13 invalshoeken
