Online marketing
We leven in een andere tijd dan 20 jaar geleden. Maar wat is er nu precies veranderd? Waarom? En vooral: welke impact heeft dat op de manier waarop je je als bedrijf presenteert? Eén ding is zeker: als consument willen we niet meer worden lastiggevallen. En daar hebben we steeds meer middelen voor: het bel-me-niet-register, Adblocker, Netflix… We willen relevantie, toegevoegde waarde en betrouwbaarheid. Als je dat als bedrijf weet te bieden, ben je spekkoper.
Social media
Voordat je direct roept: “we moeten op Facebook!”, vraag jezelf eerst eens af: zitten mijn klanten wel op Facebook? Hoe zorg ik voor interactie op Facebook? En wat is de toegevoegde waarde van Facebook in het koopproces van mijn klanten? Social media is bovenal een middel. Dat de nodige tijd, kennis én focus vraagt. Het belangrijkste om te onthouden: hou social media ook sociaal. Toon interesse in je volgers, geef ze aandacht, speel in op hun emotionele en informatieve behoeften. Social media is gewoon net een tuinfeestje: hou het leuk.
Workshop aanvraag
Bloeise biedt een workshop online marketing en social media op locatie bij u op de zaak, thuis of in een zaal. In overleg stellen we het programma vast: wilt u ingaan op Facebookmarketing, Twitter, LinkedIn of het opzetten van een online strategie? In mijn verhaal leert u de echte toegevoegde waarde van deze middelen voor uw bedrijf. Na afloop krijgen alle deelnemers een certificaat en toegang tot de besloten Bloeise @Facebook Group. Vul het onderstaande fomulier in om uw workshop online marketing en social media op locatie aan te vragen: