Webcare team en online imago beheer

Webcare en online imagebeheer: hoe doe je dat?

Waar men voorheen per e-mail of telefonisch contact met je organisatie opnam, ligt dat tegenwoordig gecompliceerder. De wereld van de klantenservice achter een bedrijf is veranderd! Dit valt onder meer te verklaren door de toegenomen macht van grote websites als Facebook en Google. Op deze websites wordt ontzettend veel gecommuniceerd over bedrijven en organisaties. Een slechte afwikkeling van een consumentenklacht betekent vaak direct een negatieve recensie. Deze recensies worden opgepikt door de robots van Google. Google zorgt ervoor dat de negatieve recensie direct naar voren komen als een potentiële klant op je bedrijfsnaam zoekt. Reden genoeg om goed na te denken over de inrichting van je webcare en online imagobeheer! (meer…)

    Influencer marketing - publiek aanspreken

    Influencer marketing: waarom, hoe en wat?

    Het woord influencer komt nog niet voor in de Nederlandse woordenlijst van Microsoft Word. Dit geeft aan dat dit principe nog relatief nieuw is. Steeds meer organisaties kiezen voor influencers om hun marketingstrategie te verbeteren. Wat is een influencer? Op welke manier kan influencer marketing bijdragen aan het succes van je organisatie? In dit artikel vertellen we je hier meer over! Ook geven we enkele handige tips om zelf te starten met de inzet van influencers. Zo kun je de marketingstrategie van je organisatie verder aanscherpen. (meer…)

      Offline branding promotiemiddelen

      Het verschil tussen offline en online branding – welke promotiemiddelen werken nog?

      Offline en online branding hebben een belangrijke overeenkomst: succes hangt samen met de lange adem. Bouwen aan een merk, dat is wat branding in alle eenvoud is, vraagt om geduld en consistentie. Of je nu een paginagrote advertentie in een glossy plaatst of investeert in een AdWords campagne, ze hebben allebei invloed op de manier waarop de markt jouw merk beleeft. Dat is, welbeschouwd, weer een overeenkomst. Hoe zit het dan met het verschil tussen offline en online branding?  (meer…)