Veld vol met paardebloemen - verspreiding van je thought leadership

Zakelijk bloggen uitbesteden? Zo doe je dat!

Wellicht heb je in het verleden al eens overwogen om te starten met zakelijk bloggen. Welk bedrijf heeft immers nog geen blog op zijn website? Een blog biedt je als bedrijf de mogelijkheid om klanten aan je bedrijf te binden. Je kunt klanten bijvoorbeeld informeren over ontwikkelingen binnen je bedrijf. Ook kun je interessante content met ze delen! Voor de langere termijn is het starten van een zakelijke blog zeer interessant. De content die je op deze manier wekelijks of maandelijks aan je website toevoegt zal namelijk voor een betere positie in de zoekresultaten zorgen. Vaak blijkt zakelijk bloggen echter lastiger te zijn dan men op voorhand verwacht. In dit artikel vertellen we je hoe je zakelijk bloggen uit kunt besteden!
(meer…)

    typemachine. Wat zijn de verschillen tussen tekstschrijvers en seo-schrijvers

    Tekstschrijver, SEO-schrijver of content marketeer: wat zijn de verschillen?

    Ben je op zoek naar een specialist voor het schrijven van (web)teksten? Waarschijnlijk ben je dan al verschillende beroepsomschrijvingen tegengekomen! De een noemt zich tekstschrijver, de ander een SEO-schrijver en weer een ander beschrijft zijn of haar functie als dat van een content marketeer. Zoom je echter verder in op de verschillende functies, dan zijn er een aantal belangrijke verschillen op te merken. In dit artikel beschrijven we deze verschillen. Zo geven we je een goed beeld van het type specialist welke past bij wat je zoekt! Een tekst van een tekstschrijver is namelijk niet hetzelfde als een tekst van een SEO-schrijver. (meer…)

      Facebook Content met meer interactie

      Facebook content ideëen – Wat plaats je eigenlijk op je Facebookpagina? 41 tips voor Facebookberichten met meer interactie

      Iedereen zit op Facebook en bedrijven volgen natuurlijk. Vervolgens moet je je pagina gaan onderhouden met ‘leuke’ Facebook content. Eigenlijk wil jij gewoon omzet maken, maar je fans willen vooral vermaakt worden. En alle Facebookmarketing ten spijt, soms wil je gewoon praktische tips en zinnige ideëen. Dit lijstje is bedoeld voor dat oh-nee-wat-ga-ik-nu-weer-plaatsen-op-Facebookmoment (…en wordt continu aangevuld!) (meer…)

        Skyscraper USA - Hoger in Google met super content

        Hoger in Google met super content: zo doe je dat snel en effectief

        Tijd is kostbaar. Zoek je informatie, dan wil je de beste informatie die jou direct verder helpt. Veel bedrijven realiseren zich dat nog niet. Hun pagina’s, blogs en berichten gaan over zichzelf, niet over de klant. Die willen geen wij-van-wc-eend verhaal. Google snapt dit heel goed: content die bezoekers helpt, scoort hoger in Google. Maar hoe maak je deze content? In dit artikel krijg je alle praktische handvatten voor super content. (meer…)

          Social media groeit: er komen steeds meer verschillende social media bij

          Welke content zet je in per social mediakanaal? De 5 grootste kanalen bekeken

          Gastblog door Thijs Maas van Causeffect.nl

          De term ‘COPE’ is iets waar veel bedrijven online gebruik van maken. COPE staat voor: Create Once, Publish Everywhere. Oftewel creëer één bericht en deel het via elk social mediakanaal waar jouw bedrijf gebruik van maakt. Laten we hier direct een eind aan maken! Elk social mediakanaal is uniek en heeft een andere doelstelling. Dat betekent dat voor elk social mediakanaal ook unieke content ontwikkeld moet worden. In dit blog lees je welke content je per social mediakanaal kunt toepassen.  (meer…)

            3-typen-contentmarketing

            3 Soorten content marketing uitgelicht

            Gastblog door Kevin Vertommen van Fuseo.be

            Bij het woord content marketing denken de meeste mensen aan een eenvoudige blog gevuld met artikels. Dat is slechts een klein deel van het verhaal. Content marketing biedt immers veel meer mogelijkheden. Daarom zetten we 3 soorten content marketing in de spotlight.

            (meer…)