Facebook Content met meer interactie

Facebook content ideëen – Wat plaats je eigenlijk op je Facebookpagina? 41 tips voor Facebookberichten met meer interactie

Iedereen zit op Facebook en bedrijven volgen natuurlijk. Vervolgens moet je je pagina gaan onderhouden met ‘leuke’ Facebook content. Eigenlijk wil jij gewoon omzet maken, maar je fans willen vooral vermaakt worden. En alle Facebookmarketing ten spijt, soms wil je gewoon praktische tips en zinnige ideëen. Dit lijstje is bedoeld voor dat oh-nee-wat-ga-ik-nu-weer-plaatsen-op-Facebookmoment (…en wordt continu aangevuld!) (meer…)

    Skyscraper USA - Hoger in Google met super content

    Hoger in Google met super content: zo doe je dat snel en effectief

    Tijd is kostbaar. Zoek je informatie, dan wil je de beste informatie die jou direct verder helpt. Veel bedrijven realiseren zich dat nog niet. Hun pagina’s, blogs en berichten gaan over zichzelf, niet over de klant. Die willen geen wij-van-wc-eend verhaal. Google snapt dit heel goed: content die bezoekers helpt, scoort hoger in Google. Maar hoe maak je deze content? In dit artikel krijg je alle praktische handvatten voor super content. (meer…)

      Social media groeit: er komen steeds meer verschillende social media bij

      Welke content zet je in per social mediakanaal? De 5 grootste kanalen bekeken

      Gastblog door Thijs Maas van Causeffect.nl

      De term ‘COPE’ is iets waar veel bedrijven online gebruik van maken. COPE staat voor: Create Once, Publish Everywhere. Oftewel creëer één bericht en deel het via elk social mediakanaal waar jouw bedrijf gebruik van maakt. Laten we hier direct een eind aan maken! Elk social mediakanaal is uniek en heeft een andere doelstelling. Dat betekent dat voor elk social mediakanaal ook unieke content ontwikkeld moet worden. In dit blog lees je welke content je per social mediakanaal kunt toepassen.  (meer…)

        3-typen-contentmarketing

        3 Soorten content marketing uitgelicht

        Gastblog door Kevin Vertommen van Fuseo.be

        Bij het woord content marketing denken de meeste mensen aan een eenvoudige blog gevuld met artikels. Dat is slechts een klein deel van het verhaal. Content marketing biedt immers veel meer mogelijkheden. Daarom zetten we 3 soorten content marketing in de spotlight.

        (meer…)

          datavisualisatie-contentmarketing

          Datavisualisatie: een contentmarketing trend waar je niet meer omheen kunt

          Gastblog door Michael Slender van sim-only-internet.nl

          De moderne online marketeer heeft toegang tot een grote hoeveelheid ongestructureerde data die eerder voor chaos zorgt dan betekenisvolle inzichten. Voor een marketeer is data essentieel om erachter te komen wie wat koopt, wanneer er gekocht wordt en hoe de doelgroep het beste bereikt kan worden. Het wordt ook gebruikt als onderdeel van de content marketing strategie om hoger in Google te komen, meer bezoekers naar een website te krijgen terwijl het ondertussen bijdraagt aan de branding van het merk. Datavisualisatie is de visuele manier waarop data gepresenteerd wordt waardoor de lezer de informatie eenvoudiger tot zich kan nemen.
          (meer…)

            Blogservice B2B en B2C

            Hoe haal je meer omzet uit je blog?

            Gastblog door Jordi Bron van Contany

            Je hoort natuurlijk te bloggen voor je lezer en niet voor Google of puur voor de eigen winst. Maar uiteindelijk wil je toch eigen bedrijfsdoelen nastreven. Hoe kun je meer omzet uit je blog halen, zonder de lezer te veel te pushen?

            Voor we deze vraag beantwoorden en tips geven, leggen we eerst kort uit hoe bloggen precies werkt. Sommigen denken bij bloggen niet verder dan af en toe wat leuks op een pagina posten. Bloggen is nog zoveel meer dan dat, gelukkig zien steeds meer bedrijven dat in.

            (meer…)